במה יכולה לסייע לי עורכת דין לענייני מקרקעין ומשפחה?

0
136
credit: canva.com

בשביל מה צריך עורך דין דיני קרקעין בתל אביב

דיני המקרקעין בישראל עוסקים בעולם הנדל"ן. עורך דין שמתמחה במקרקעין יבין בנושאי שקשורים לקניית ומכירת דירות, תכנון ובנייה, שמאות וכדומה. למשל אתם יכולים להיעזר באיש מקצוע שכזה לשם העברת זכויות על קרקע מסוימת שבבעלותכם, רישום נכס בטאבו ועוד.

במקרה ואתם בעלי של דירה בבניין רב קומות, על חלקי הבניין המשותפים לכולם יחולו כלל הבתים המשותפים שכדאי להכיר, לפני שמתכננים לעשות אירוע על הגג או לשים צמחים בלובי הבניין. בנוסף, ייעוץ משפטי בתחום המקרקעין יכול לעזור לנו בכל הנוגע לשכירה או השכרה של דירות, פינוי מהדירה, תוכניות פינוי בינוי, ועוד. מכל הסיבות האלו ונוספות, מומלץ להיעזר בשירותיו של עורך דין מקרקעין תל אביב.

מה עושה עורך דין לדיני משפחה באשקלון

דיני המשפחה הם ענף משפטי רחב מאוד שכולל בתוכו המון סוגים של מקרים וסכסוכים שעולים בין בני משפחה, כאשר אלו בוחרים במקום לכבס את הכביסה המלוכלכת בבית, לקחת את העניין לדיון בתוך כותלי בית המשפט כדי לעמוד על זכויותיהם. דוגמאות לנושאים משפטיים רבים כאלו הם למשל ענייני נישואין וגירושין, צוואות וירושות ועוד.

למשל סכסוך על ירושה של ההורים בין הילדים שלהם, זוג צעיר שאחד מבני הזוג רוצה לחתום על הסכם ממון טרם הנישואים, או מקרה מצער של גירושין בו יש להסדיר את המשמורת ודמי המזונות בנוגע לילדים וכן הסדרי ראייה. כמובן שאף אחד מאיתנו לא רוצה לחשוב על כל המקרים המצערים האלו, אך חשוב להכין עצמכם ליום שכזה. לכל זאת ועוד תוכלו לפנות לעורך דין לענייני משפחה אשקלון.

איפה אני יכול למצוא עורכת דין טובה

אין לזלזל בחשיבות של ייעוץ משפטי טוב. כולנו רוצים שבמקרה של סכסוך שמגיע לבית המשפט הזכויות והאינטרסים שלנו ישמרו ולא נפגע מכך. איש מקצוע מנוסה שעזר ללקוחות רבים יוכל לעזור לנו לצאת מהמצב הזה מרוצים ורגועים. לכן, מומלץ לכם להשקיע מאמץ בחיפוש אותה עורכת דין מתאימה. משרד עורכי דין שירה גואטה בקרית גת מתמקד בתחום דיני המשפחה, לרבות גירושין, סכסוכים בתוך המשפחה, הכנת צוואות והסדרת ירושות, הסכמי ממון בין בני זוג, חתימת ייפוי כוח מתמשך, נושאי אפוטרופסות ומקרקעין. למשרד ניסיון רב בניהול תיקים בצורה מהירה ויעילה, זאת באמצעות ניהול משא ומתן לעריכת הסכם והן בניהול הליכים בערכאות המשפטיות השונות.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן