איך מעצבים מצבה מיוחדת?

0
183
credit: canva.com

יקירכם היה יחיד מסוגו ואתם לא יכולים להעלות על דעתכם להציב על קברו מצבה רגילה. חברת אבנים מתמחה בבנייה ועיצוב של מצבות מיוחדות תמונות ופיסול. הצוות המסור של חברת אבנים מלווה את התהליך כולו משלב בחירת האבן והעיצוב ועד הרגע בו המצבה מותקנת בבית העלמין, שימו לב לתקנות של בתי העלמין בבחירת מצבות מיוחדות. לא בכל בית עלמין ניתן לבחור בכל מצבה.

כמה עולה להזמין מצבה מיוחדת?

מחיר של עיצוב מצבות מיוחדות נקבע בהתאם לסוג האבן, שיטת העיבוד, מספר האותיות שצריך לחרוט, דרישה לאלמנטים עיצוביים מיוחדים ותוספת של אגרטל, נר נשמה או פסל. בהתאם לנסיבות ניתן יהיה להזמין מצבה זוגית שנחשבת לזולה יותר. מצבות שמשמשות לקבורה בקיר תהיינה גם כן זולות יותר.

מה חשוב לבדוק כשמזמינים מצבה מיוחדת?

חברת אבנים רואה בבניית מצבות מיוחדות מקצוע לכל דבר. הצוות המקצועי של אבנים ליווה משפחות רבות בדרך לבחירת מצבה מיוחדת שמבטאת את האישיות של המנוח. על חברת המצבות שבחרתם להיות מקצועית, אמינה, אחראית, מסורה ומנוסה. החברה מתבקשת להכיר את הנהלים של בתי העלמין ולהקפיד על שימוש בחומרי גלם איכותיים.

6 דגשים לבחירת חברת מצבות

  1. מקצועיות שמבוססת על ניסיון רב
  2. הסמכה מטעם חברת קדישא
  3. תודעת שירות גבוהה שמתבטאת במענה סבלני
  4. זמינות גבוהה
  5. מחירים הוגנים
  6. שימוש בחומרי הגלם הטובים ביותר

מה אפשר לכתוב על מצבה?

הכיתוב על המצבה הוא אחד החלקים החשובים ביותר. קיים נוסח מוגדר של חברת קדישא, אך ניתן להוסיף כיתוב עם נוסח אישי יותר. אל תפספסו את ההזדמנות לעצב מצבה שתואמת את האופי של המנוח ואת הקשר המיוחד ביניכם. גם בבחירת הכיתוב נמליץ להתייעץ עם איש מקצוע ולבחור בכיתוב מכובד, מכבד ובו זמנית גם ייחודי.

בחירת המילים לתיאור של המנוח היא אחת המשימות הקשות ביותר. גם כאשר מדובר באדם קרוב שהכרתם היטב, אין זה פשוט לסכם עולם שלם במשפט אחד. בתוך 30 יום ממועד הפטירה נהוג לחשוף את המצבה כך שעליכם להזדרז לקבל החלטה. כיתוב סטנדרטי על מצבות כולל לרוב את השם המלא של המנוח, תאריך לידה עברי, תאריך פטירה עברי (ניתן להוסיף גם תאריכים לועזיים), כינוי חיבה של הנפטר, משפט שמתאר את המנוח ואת אורח חייו. לפי בקשה שלכם אפשר להוסיף עם ציטוט מקראי או ספרותי.

יש לכם שאלות נוספות על מצבות מיוחדות? חייגו עכשיו אל חברת אבנים ותגלו מענה סבלני, מקצועי ואנושי.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן