עיצוב מצבות אישי – המידע המלא

0
189
לוח זיכרון
credit: canva.com

מצבות ממגוון חומרי גלם

בבתי הקברות ברחבי הארץ והעולם ניתן למצוא מצבות ממגוון רחב של חומרי גלם במבחר עצום של עיצובים- ניתן למצוא עיצובים הקשורים בדתו של המנוח, תחום עיסוקו, מצבו בחיים, תחביביו ועוד, כמו גם מצבות מחומרים כמו שיש, בזלת, ואבן. בכל הנוגע לבניית מצבה אבן הוא חומר הגלם הפופולרי ביותר בזכות העובדה שניתן לפסל אותו בקלות יחסית ושהוא איננו חומר יקר באופן יוצא דופן, כמו גם בעובדה כי האבן לרוב עמידה בתנאי מזג אוויר קשים, קלה לניקיון ותחזוקה וכמובן גם קשיחה וחזקה. יתר על כן, בחירה באבן מאפשרת מגוון רחב של אפשרויות בזכות הצבעים השונים ששימוש באבן מאפשר, קלות העיבוד וכמובן גם המרקמים השונים שהיא מציעה.

לתכנן את הזיכרון

בשנים האחרונות יותר ויותר משפחות בוחרות לעצב לבן משפחתם שהלך לעולמו מצבה מעוצבת בעיצוב אישי. כך ניתן להתאם את עיצוב המצבה לטעמה האישי של המשפחה כמו גם לתכונות האופי, התחביבים וההעדפות של המנוח.  לעיתים תהליך בניית מצבות בעיצוב אישי איננו פשוט מבחינה רגשית, בנוסף לכך שהוא עלול לקחת זמן מה, אך משפחות רבות עדיין בוחרות בו על מנת להנציח אדם יקר לליבן באופן מיטבי. התהליך מתחיל כאשר בעל המקצוע יגיע לשוחח עם משפחת הנפטר, על מנת לשמוע פרטים אודות האדם המנוח, תחביביו, תכונות אופיו וכמובן על חייו, אמונותיו ודרכו. לאחר מכן, בשיתוף פעולה עם המשפחה בעל המקצוע ישרטט סקיצה ראשית לעיצוב המצבה ויבחר גם את חומר הגלם לבנייתה. לאחר אישור הסקיצה, בעל המקצוע יתחיל בבניית המצבה עצמה מחומר הגלם הנבחר.

אהבה שאינה נגמרת

בכריתת ברית הנישואין לעיתים קרובות נהוג לומר כי מדובר בשותפות לחיים שאיננה תיגמר, עד שהמוות יפריד בין בני הזוג, אך לעיתים אפילו המוות לא מצליח לעשות כן. לכן, קבר זוגי ובהתאמה מצבות זוגיות הם האפשרות הטובה ביותר על מנת להנציח אהבה שאפילו המוות לא הצליח לשבור. יתר על כן, ניתן לעצב מצבה זוגית כך שתשקף את האהבה האין סופית שבני הזוג רחשו אחד לשני בחיים כמו גם לאחר מותם. כמו כן, קבר זוגי עשוי אף להקל על בני המשפחה המבקרים את יקיריהם בבית העלמין. מעוניינים לרכוש מצבה בעיצוב אישי לאדם אהוב? להתחיל את התהליך עם בעל מקצוע אשר יפריח חיים בחזונכם? אנו באדם ואבן כאן לשירותכם. יש לנו ניסיון של שנים רבות בעיצוב ובניית מצבות מיוחדות- מעוניינים לשמוע פרטים נוספים? צרו עימנט קשר במספר 0522797554 ונשמח לסייע.

 

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן