שלושה מוצרים אשר ישדרגו את המשלוח עבור לקוחותיכם

0
61
credit: canva.com

חברות רבות קמות היום בזכות הרחבת רשת הקשרים בין האנשים באמצעות האינטרנט וכך קיימים כיום מיזמים חדשים בתחומים שונים. לכל בעל עסק זעיר קיימת האופציה להגיע אל כמות רבה יותר של לקוחות פוטנציאליים, באמצעות הפרסום ברשת האינטרנט. עדיין, התחרות בשוק היא רבה ומצריכה מכל בעל עסק להיות ייחודי ולהדגיש את תכונותיו הטובות, אשר ימשכו קהל רחב יותר של לקוחות בדרך אורגנית. לכן, קיימת חשיבות כי בעלי העסקים השונים ישימו דגש גם על האופן בו הם שולחים את מוצריהם לקהל הלקוחות המגוון. מן הראוי כמובן כי המוצרים יישלחו גם באופן בטוח וגם בצורה אסתטית. על מנת למלא יעדים אלו, חשוב להשתמש במוצרי אריזה מתוחכמים המספקים מגוון פתרונות עבור בעיות המתעוררות במהלך המשלוח. כך למשל, בכדי להתגבר על בעיית בטיחות המוצרים ושמירתם מפני נזקי הסביבה, רצוי לסגור אותם בשקיות הרמטיות עם פס סגירה הנקראות שקיות פסגור. שימוש בשקיות אלו יאפשר כי מגוון הלקוחות יקבלו את מוצריהם באופן הממוגן והבטוח ביותר וכך גם ירגישו כאילו הם זה עתה רכשו את המוצר בחנות.

שימוש באריזות

דרך נוספת לוודא באמצעותה כי המוצרים המופצים ללקוחות נשלחים באופן הטוב ביותר, היא למגן אותם באמצעות אריזתם בקרטון. אריזות קרטון למשלוחים מספקות למוצרים הגנה מפני הסביבה. זאת ועוד, כאשר מוסיפים לאריזת הקרטון חומרי הגנה נוספים, כגון ניירות עיתון, קלקרים וניירות משי, משדרגים למעשה את בטיחות המוצרים באריזה ומונעים סכנות חבטה שונות אשר עשויות לגרום לקלקול המוצרים בעת שהחבילות מטלטלות ממקום למקום. למעשה, שימוש באריזות הקרטון אינו מספק רק פתרון של בטיחות עבור המוצרים, אלא גם מאפשר להוסיף מיתוג לאריזה וכך להפיץ את פרסום החברה ברבים מבלי לשלם על כך הון עתק.

עטיפה או אריזה באמצעי הגנה נוספים

אמצעי עטיפה והגנה נוספים על המוצרים היקרים אשר נשלחים מבית העסק ללקוח, עשוי להגיע גם בצורה של קרטון גלי. השימוש בקרטון גלי אינו מהווה סתם עוד דרך נוספת להגן על המוצרים בחבילה ולאבטח אותם, אלא מהווה סטייל בפני עצמו, בשל הנראות היוקרתית שלו. שכבת הקרטון הגלי כאמור, מספקת הגנה נוספת עבור המוצרים. בנוסף, גם הטקסטורה של הקרטון הגלי עושה את שלה ומשדרגת את האריזה מבחינת נראות והתרגשות. אצלנו בחברת ג.כ. שיווק כלפון צוות המתכננים והעובדים מודעים לחשיבות הרבה של האריזה מבחינה בטיחותית ושיווקית, ויש לנו את הידע והניסיון להתאים עבורכם את האריזה האטרקטיבית והבטוחה ביותר.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן