עיצוב מצבה מיוחדת

0
63
קרדיט: Canva

אין ספק כי פרידה מאדם קרוב היא קשה מנשוא, אך דורשת מאיתנו גם לקבל כמה החלטות פרקטיות. למשל, איך נרצה שהמצבה של אותו אדם אהוב תיראה? איך מתחילים בכלל את העיצוב של מצבה כפולה והאם מצבה כפולה היא הבחירה הנכונה? אם גם אתם בדילמה הזאת, כי בן הזוג שלכם נפטר, דעו שאתם לא לבד. אנשים רבים, בדיוק ברגע שבו הם מאבדים את בן הזוג, מתחילים לחשוב על האפשרות של קבורה משותפת. לכן כדאי לקחת בחשבון, בשלב הזה, גם את המצבה. האם אתם רוצים מצבה כפולה? והאם יש לה יתרונות כלשהם? בבואנו לדבר על היתרונות של אפשרות כזאת, אנחנו רואים למשל שכמעט תמיד העלות תהיה משתלמת יותר לעומת שתי מצבות בודדות. מעבר לכך, כמובן שהמצבות הכפולות כוללות גם רומנטיקה, כי אם חיינו את כל חיינו יחד, למה שלא ניקבר גם אחר לצד השני?

עיצוב של מצבה – איך עושים זאת?

כשמדברים על משימה כמו עיצוב של מצבות מיוחדות, מדברים על עניין מורכב. יש לא מעט דברים שצריך להחליט, כמו למשל: לבחרו את הגודל הנכון, את האבן הרצויה ואפילו את הכיתוב. יש אנשים שכאשר הם חושבים על מצבות מיוחדות, הם חושבים גם על שילוב של תמונות הנפטר. חשוב להבין: כמעט הכול אפשרי בימינו, כך שבהחלט ניתן לומר שהשמיים הם הגבול. יש אפשרות, למשל, לשלב באותן מצבות מיוחדות גם תחביבים של אותו אדם שנפטר או כל דבר אחר שמייצג אותו. מה שחשוב זה שאתם, האנשים שבוחרים את המצבה, תאהבו את התוצאה הסופית. המצבה תהפוך להיות הזיכרון שנשאר מאותו אדם אהוב ולכן יש להשקיע מחשבה בעיצוב שלה.

כמה עולות מצבות?

זו שאלה לגיטימית ביותר, אך התשובה לה מורכבת. יש היום סוגים רבים של מצבות ולכן לא תמיד קל להבין גם כמה זה יעלה. בין יתר הגורמים שיכולים להשפיע על המחיר, אנחנו רואים שניתן לדבר על הגודל של המצבה, האבן שממנה היא עשויה ואפילו האלמנטים המיוחדים שצריך להוסיף לה. מעבר לכך, כמובן שלכל חברה שבונה מצבות יש תעריפים שונים. אתם מחפשים את השירות הכי טוב שיש בתחום המצבות ורוצים לקבל הצעת מחיר נוחה? הכירו את חברת אבנים – הבית הנכון לבניית מצבות ייחודיות, מיוחדות ואלגנטיות. אנשי המקצוע כאן יעזרו לכם לבחור כל מצבה בכל סגנון שתבקשו, אז למה אתם מחכים? חייגו למספר: 053-9235363 ותוכלו לקבל שירות מקצועי ואדיב ביותר בכל מה שקשור לבניית המצבה הרצויה לכם.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן