עורך דין נזקי רכוש

0
109
עורך דין מקרקעין מומלץ
קרדיט - Canva

רכושו של אדם יהיה תמיד יקר לו מאד.בדרך כלל הרכוש היקר ביותר של האדם הוא דירת המגורים שלו, בין אם הוא גר בה ובין אם הוא משכיר אותה.

במדינת ישראל נזקי דירה הם נפוצים למדי – הצפות, שריפות ונזקי מים הם מנת חלקם של רבים וחשוב מאוד לקבל סיוע מעורך דין נזקי רכוש כדי למקסם את הפיצוי.

חשוב מאוד שעורך דין נזקי רכוש ילווה את התיק מתחילתו, יהיה בקשר עם שמאי הרכוש שיאמוד את היקף הנזק שנגרם. לעיתים ימונה גם מהנדס אזרחי או מהנדס בניין שיבדוק את הנזקים ההנדסיים שנגרמו למבנה.

לאחר מכן, עורך דין נזקי רכוש יגיש דרישה בשם הלקוח לחברת הביטוח ובעת הצורך אף יגיש תביעה משפטית כנגד חברת הביטוח.

איך יכול עורך דין נזקי רכוש לעזור?

עורך דין נזקי רכוש יכול למקסם את הפיצוי המגיע ללקוח.

הרבה פעמים הלקוח מתנהל לבדו וכאשר הוא מקבל מחברת הביטוח פיצוי זעום לעומת הנזק שנגרם בפועל, הוא פונה לעורך הדין ואז הסיכויים למקסם את התיק באופן מלא יורדים.

לכן, שוב, חשוב לפנות לעורך דין כמה שיותר מהר.

החשיבות של קבלת מידע מקצועי מבוסס ניסיון

חשוב מאד לפעול כמה שיותר מהר ולבחון לעומק את הנזק שנגרם. יתכן שכל המתנה תחמיר את המצב ותעמיק את עוצמת הנזק ולכן חשוב מאד גם לפנות לעורך דין כמה שיותר מוקדם ולבחון את האפשרויות המתאימות. עורך דין נזקי רכוש יבחן את הנזק עצמו, כמו גם תיעוד או מסמכים שמעידים המקרה שקרה ויוכל להמליץ האם נכון ומתאים לפנות לכיוון המשפטי או על כל דרך אחרת להתנהל.

עורך הדין ליאור פלוטניק עוסק בדיני נזיקין באופן בלעדי ויש לו ניסיון רב במקרים של נזקי גוף ורכוש. הוא הכתובת המקצועית לפנות אליה לקבלת ייעוץ ומידע.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן