עורך דין לענייני משפחה בצפון

0
72
קרדיט - Canva

דיני משפחה הם ענף רחב היקף במשפט הישראלי. הם כוללים את כל הסוגיות הקודמות לנישואין (אגב, על-פי דיני החוזים הפרת הבטחה להתחתן עשויה להיחשב כהפרה חוזית הגוררת תביעה), סוגיות שעולות כשנישואין מסתיימים (כולל כמובן הסדר רכוש, כתובה, מזונות ילדים, מזונות אישה, זמני שהות, משמורת), הורות (ובפרט תביעת אבהות כשאדם מתחמק מאחריותו להבאת ילד לעולם), אפוטרופסות וגם ענייני ירושות וצוואות. המכנה המשותף לכל אלה הוא הצורך להתנהל באחריות רבה, ובפרט לפנות אל עורך דין לענייני משפחה בצפון כשנדרש סיוע מקצועי. עו"ד בראל לאניאדו נחלץ לעזרת לקוחותיו תוך שימוש בכל הכלים המשפטים הרלוונטיים, ובזמינות גבוהה.

כיצד עורך דין לענייני משפחה בצפון עוזר ללקוחותיו?

* שקט נפשי – אי ודאות סביב צוואה, ירושה, גירושין וכו' מייצרת מתח רב. ליווי צמוד של עורך דין מיומן מבטיח רוגע, ובנוסף מפוגג את החששות לנזקים מכל הסוגים כך שמובטח לכם שקט נפשי אמיתי.

* מידע מקצועי – קבלת החלטות מושכלת, גם בנושאים הקשורים למשפחה, מחייבת מידע רלוונטי. המקור היחידי למידע משפטי מקצועי אמין ומקיף הוא עורך דין שתחום המומחיות שלו הוא דיני משפחה.

* הכוונה מדויקת – עו"ד לענייני משפחה מספק הכוונה מדויקת לפעולות הנכונות, בין אם מדובר בעריכת צוואה, התנגדות לצוואה, גירושין ועוד.

* הסכמים מנוסחים בקפידה השומרים על כלל האינטרסים – הסכם גירושין, הסכם בין יורשים, הסכם ממון, צוואה הדדית וכו'.

אמינות, זמינות, הגינות

כשאדם פונה אל עורך דין לענייני משפחה בצפון, הסיבה לכך היא מן הסתם מצוקה ובמקרים רבים חשש של ממש מפני פגיעה מקיפה. עו"ד בראל לאניאדו מקפיד על 3 מרכיבים בסיסיים במענה המקצועי שהוא מספק: זמינות גבוהה, גם על-מנת למנוע שינוי מציאות באופן בלתי הפיך, וגם על-מנת שהלקוח או הלקוחה ידעו שהם לא לבד; אמינות ללא פשרות ויושרה מלאה – כך שכל צעד יינקט אך ורק אם הוא לטובת הלקוחות ותואם את האינטרסים שלהם ואת המדיניות המועדפת עליהם; והגינות – שמהווה בסיס לחיי משפחה תקינים וגם לשירות מקצועי בסטנדרטים גבוהים באמת.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן