עורך דין ליטיגציה מסחרית

0
163
קרדיט - Canva

ליטיגציה היא תחום מרתק בעולם המשפט ועריכת הדין ומשמעותה: אומנות ההופעה בבית המשפט. הכוונה היא ליכולת, לכשרון ולדרך שבה עורך הדין טוען בבית המשפט, מה שלא כל עורך דין נדרש לו. יש לא מעט עורכי דין שהתפקיד שלהם מבוצע בצורה מצוינת בחדרי-חדרים או במשרדם, בפגישה עם הלקוח שהם מייצגים, בלי צורך להגיע לטעון בבית המשפט. מי שמחפש עורך דין ליטיגציה מסחרית כנראה יצטרך בשלב זה או אחר של המקרה המדובר להגיע לבית המשפט ויצטרך שעורך הדין ילווה אותו וייצג אותו שם. מהסיבה הזאת חשוב ומומלץ למצוא כבר מההתחלה עורך דין שמתמחה גם בליטיגציה.

מתי צריך למצוא עורך דין ליטיגציה מסחרית?

כאמור, הליטיגציה היא האומנות לעמוד בביטחון מלא בבית המשפט מול השופט, עורכי הדין של הצד השני וכמובן עדים או מומחים שמגיעים לתת את עדותם בנושא המדובר. צריך להגיע מוכנים לדיון שכזה, להכיר לעומק את המקרה, את העדים שאמורים להגיע ואת ההתנגדויות שעלולות לעלות, וכמובן שצריך להיות בעל מחשבה מהירה ויצירתית כדי לשמוע את הדברים הנאמרים ולהגיב מהר, לעניין ואפילו בצורה כזאת שבה הדברים ישמשו כנגד מי שאמר אותם. זו בדיוק האומנות שלה נדרש עורך דין ליטיגציה מסחרית והתמחותו בליטיגציה יכולה לעשות את ההבדל בין הצלחה להפסד.

החשיבות של התמחות ספציפית

לא כל עורך דין מסחרי יהיה גם עורך דין ליטיגציה מסחרית ולכן חשוב מאד לבדוק הענין מראש. עורך דין שפונים אליו בנושא כזה או אחר יידע לומר אם הוא איש המקצוע הנכון והמתאים ביותר כדי לייצג את הלקוח, ואם יש לו את ההתמחות הספציפית בליטיגציה הוא אכן יוכל ללוות את הלקוח וגם להסביר לו על התהליך המשפטי שעומד להתחיל. עורך הדין גם יכין עצמו מראש לקראת כל הופעה בבית המשפט.

עורך הדין ארז הרכבי עוסק בדיני משפט מסחרי ועסקי, חוזים והסכמים ואף קניין רוחני – ומתמחה גם בליטיגציה מסחרית, על-מנת לייצג נאמנה את קהל לקוחותיו בבית המשפט.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן