עורך דין דיני חוזים

0
136
עורך דין דיני חוזים
קרדיט:קנבה

חוזים או הסכמים שצריך לכבד ולחתום עליהם מהווים חלק בלתי נפרד מהחיים וכל אחד נתקל בהם לא אחת. יש כאלה שמתייחסים אליהם וקלות ראש ויש חוזים שצריך להשקיע לא מעט זמן בקריאה מעמיקה שלהם או מה שיותר עדיף – לשכור את השירותים של עורך דין דיני חוזים שילווה את הלקוח שלו ויוודא עבורו שהחוזר המדובר חוקי, מסודר, כולל את כל ההסכמות שדובר עליהן והושגו בעל פה ויישאר איתו עד לשלב החתימה וסיום העסקה המדוברת. כל שינוי קטן לכאורה בניסוח של סעיף זה או אחר יכול להיות בעל השלכות משמעותיות ולכן כדאי שיהיה בתמונה עורך דין.

החשיבות של שירותי עורך דין דיני חוזים

חוזה לא חייב להיות מנוסח על ידי עורך דין על מנת להיות מכובד אך כאשר מדובר בנושאים משמעותיים כמו רכישת דירה או רכב – חשוב מאד לא רק לנסח את החוזה על ידי עורך דין דיני חוזים אלא גם לוודא שעורך דין יקרא את ההסכם לפני שהלקוח שלו יחתום עליו. הוא יקרא כל סעיף וסעיף, יסביר ללקוח שלו את המשמעות ויוודא ביחד איתו שאכן מופיעות בו כל ההסכמות שדובר עליהן. במידה ועורך דין לא יקרא את החוזה הלקוח שחותם עלול לגלות הפתעות שלא ידע עליהן ותהיינה לרעתו.

לא חותמים על חוזה בלי שנקרא על ידי עורך דין

עורך דין דיני חוזים מנוסה ומקצועי יידע להצביע על פגמים בחוזה, על ניסוח מפולפל של סעיפים שעלולים לפגוע בלקוח שלו או כאלה שנוסחו ללא הלימה להסכמות שקדמו לניסוח החוזה. מכאן שהמשמעות של ליווי מצד עורך דין תהיה גדולה ורצינית ויכולה לחסוך כספים ללקוח או במקרים אחרים גם התנהלות קלוקלת בלי שהוא היה מודע לעניין. ההמלצה החד משמעית היא לא לחתום על חוזה בלי לתת אותו קודם לעורך דין לקריאה מעמיקה.

מתעניינים בשירות של ליווי עורך דין לקראת חתימה על חוזה או הסכם? פנו למשרד עו"ד (רו"ח) אבידור לפיד וקבלו מענה אישי שיתאים לכם בדיוק.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן