עו"ד שקמה אדרי

0
284
80
credit- canva

מה עושה עורכת דין פלילית?

עורכת דין פלילית (שאינה תובעת), הנקראת 'סניגורית', מייצגת חשודים ונאשמים בהליך הפלילי בפני הרשויות ובפני בית המשפט, ובכך למעשה מגשימה את עקרון העל שעניינו הליך הוגן. האחריות על עורכת הדין הפלילית היא כבדה, שכן להליכים בהם היא מייצגת ישנן השלכות משנות חיים – למעשה היא נלחמת על כל נכסיו החשובים של האדם-החל משמו הטוב, דרך עיסוקו והזכות שלו להיות חופשי.

עורכי הדין הפליליים נדרשים להיות לטיגטורים מצטיינים, במילים אחרות, עליהם להפגין יכולת מילולית גבוה וחשיבה ביקורתית, זאת לצד כישורי כתיבה טובים ויחסי אנוש טובים.

הם נדרשים לעבודה במצבי לחץ, יכולת ניתוח והבנה משפטית ושמירה על אובייקטיביות וחשיבה ביקורתית למען הלקוח או הלקוחה . מטרתם העליונה היא להגן על אינטרס האדם אותו הם מייצגים והם לו למשענת היחידה אל מול רשויות החוק.

איזה סוגי עורכי דין פליליים יש?

עורכי הדין הפלילים מתחלקים לשני קבוצות.

בקבוצה הראשונה נמצא את מי שמייצג את המאשימה, הלוא היא מדינת ישראל.

אלו הם תובעים ופרקליטים הפועלים מטעמה.

מן העבר השני יהיו הסניגורים, חלקם שמטעם המדינה יקראו 'סניגורים ציבוריים', וחלקם סניגורים פרטים.

אלו למעשה יהיו אותם עורכי דין אשר ייצגו את החשודים והנאשים.

איך לבחור עורך דין?

כאשר אתם מחפשים עורך דין שיעבוד עבורכם, מצאו אדם שאתם מרגישים שאתם מתחברים אליו ושמבין את הסיפור שלכם, שאתם מרגישים שיש בו את העוצמות הדרושות לעמוד במשפט הקשה העומד לפניכם, ושיכול לתת לכם את המענה הדרוש כדי להצליח להשיג את העסקה הטובה ביותר עבורכם, להוציא את הצדק לאור ולשמור על זכויותיכם.

לא משנה מה הוא האישום המוגש נגדכם, יש לכם זכויות, וחשוב שתוכלו להשמיע את קולכם בבית המשפט ולספר את סיפורכם.

ייצוג הולם בהליך פלילי הוא חשוב ומשנה חיים ועל כן אין להתפשר עליו, שכן המשמעות יכולה להיות גדולה כאשר העובדות לא מוצגות כראוי בבית המשפט והייצוג לא מבטא באופן המדויק את האינטרסים שלכם מול המערכת המשפטית.

אם אינכם מוכנים להתפשר ואתם מחפשים עורך דין פלילי בעפולה – אתם מוזמנים לפנות לעורכת הדין שקמה אדרי, עורכת דין המתמחה בתחום הפלילי ובתעבורה, בעלת ניסיון והצלחות רבות בתחום. חייגו אל שקמה >> 054-5238646

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן