עו"ד צבאי-עבור מקרים קלאסיים

0
232
עו
קרדיט: canva

לא מעט מקרים למרבה הצער עלולים להוביל חיילים רבים לעשות שימוש בשירותיו של עו"ד צביא, אשר יוכל בחלק מהמקרים להגן על הזכויות שלהם, להפחית את העונש בצורה משמעותית ובחלק מהמקרים אפילו לקבל פטור מהמילואים. מקרים שכאלו מתקיימים כל הזמן ונעים בין חקירות המתנהלות במשטרה הצבאית החוקרת של חיילים בסדיר, כאשר חלק מההאשמות עלולות להוביל להאשמות אזרחיות ובחלק מהמקרים להתקיים בשל אי הגעה לצווים כאלו ואחרים. עם זאת חשוב להכיר את התנאים והסיבות בהם ניתן ומומלץ להעסיק את שירותיו של עורך דין צבאי, כאשר במקרים כאלו אחת ההמלצות היא בפנייה אל עו"ד בנימין מלכא אשר ייצג מאות תיקים צבאים שונים ובהצלחה רבה.

שירותיו של עו"ד צבאי כמו שציינו עלולים לנוע בין מגוון רחב של מקרים, כאשר גם מילוי זכויותיהם של החיילים במסגרות השונות יכול להוות לא פעם עילה לתביעה או דורש התערבות מיידית של עורך דין מנוסה. זכויות אלו נעות בין הזכויות של חיילים בסדיר כמו קבלת טיפול רפואי ואפילו זכויות הצבעה, ועד למקרים של חיילים משוחררים אשר זכויותיהם כמו פטור ממס או פטור מתשלומי ארנונה. עם זאת מקרים סבוכים יותר כמו הטרדות מיניות בצבא, הינן גם חלק מהמקרים בהם תתבקש התערבות של עורך דין צבאי אשר מכיר את ההתנהלות במסדרונות הצדק הצבאיים ויידע להעניק ייצוג רלוונטי ומקצועי גם בזירות מורכבות כמו אלו.

מקרים מורכבים יותר

לצד הזכויות והטרדות המיניות גם מקרים של עריקות עלולים להוות כתם בתיקים האישיים של הנאשמים, כאשר מקרים כמו השתמטות מגיוס ועריקות יכול להוות רישום פלילי של 71 שנים. על עו"ד צבאי יידע כיצד להגיע להבנות שונות אל מול מערכת המשפט הצבאית, כל שכן גם לחתור על מנת ולמחוק את הרישום הפלילי. אך חשוב לזכור כי המערכות הצבאיות שונות במקצת מהמערכות האזרחיות, וקבלת שירותים מעורך דין צבאי מנוסה יעזור בהפחתת העונש בצורה משמעותית ובהתנהלות הכוללת אל מול המערכת. לכן במקרים כאלו מומלץ לפנות אל עו"ד בנימין מלכא, המנוסה בייצוג עבירות צבאיות מורכבות.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן