עדיין לא מוכנים לקיץ? הגיע הזמן לאימון אישי מקצועי!

0
361
קרדיט: bodyfit.co.il

רגע אחד לפני תחילתו הרשמית של הקיץ, ואחרי חודשים ארוכים שבהם לא יצא לכם לעסוק בספורט בקביעות, ברור לכם שאתם לא יכולים להשאיר את המצב כמו שהוא. ולכן, כמו ישראלים רבים אחרים, גם אתם רוצים למצוא מאמן פרטי מהצוות המקצועי של חברת בודי פיט ולהתחיל לתכנן את המראה שלכם לקיץ הקרוב, בסדרת אימונים ממוקדת מטרה.

הכינו את גופכם לקיץ – היא לא רק סיסמא קליטה

הגוף החלומי שאתם רוצים לעצמכם, הוא לא רק תולדה של תזונה בריאה. במקרים רבים מאוד, אנשים שרוצים להיכנס לתקופת הקיץ עם המראה החטוב והבריא ביותר, חייבים לפנות לעזרת מאמן כושר מנוסה ומוסמך, שיכול ללוות אותם שלב אחרי שלב, בדרך ליצירת המראה המושלם. זו היא עבודה קשה, אבל אם אתם ממש אוהבים ספורט, התהליך יהיה לכם מהנה מ10אוד.

אימון בעצימות גבוה – שווה לכם כל רגע

ככל שמתקרבים לתחילת הקיץ, כך יש פחות זמן לייצר תוצאות מעולות, וצריך להפוך כל אימון לאפקטיבי במיוחד. כך שיש משמעות לחיפוש אחרי שירותי אימון אישי מחיר שמתאים לסגנון האימון. אם למשל אתם רוצים ליצור אימון בעצימות גבוהה, לכל הפחות פעמיים בשבוע, ובמקביל גם לבנות תוכנית אימונים לחיטוב הגוף, ההשקעה היא גם השקעה של תקציב שמתאים לתוכניות שלכם. אז חשוב לבחון גם את הפרמטרים הכלכליים, אשר נלווים לתהליך בניית תוכנית האימון המיוחד שלכם.

האדם היחיד שייצור לכם את התנאים המעולים לאימון

בשלב הזה, ברור לכם שהאדם היחידי שיכול לעזור לכם להגשים את כל החלומות שלכם לקיץ הקרוב,                 הוא מאמן כושר אישי בנתניה. כך שאין ברירה אלא לחפש את האדם האחד, הטוב והמקצועי ביותר, שיודע איך להוציא מכם את כל האנרגיות הדרושות להשיג את הגוף החטוב, בקצב מהיר יחסית. בשילוב עם תזונה נכונה, ובצורה מדורגת ובריאה, אפשר יהיה לבנות את ההרגלים הללו, לא רק לטובת תקופת הקיץ הקרובה, אלא גם לחודשים ולשנים שעוד יבאו בעתיד. והכל, בצורה שלא תפגע בגוף שלכם בהווה ותחזק אותו בזהירות.

מתוך היכרות עם הצרכים של רבים מהלקוחות שלנו, ומתוך הבנה שחשוב לכם להשיג את הקוף המשולם לקראת תקופת הקיץ הקרובה, אנחנו בחברת בודי פיט, מציעים לכם ליווי צמוד, אישי ומקצועי, עד לרגע שבו תרגישו הכי טוב שיש עם המראה החיצוני שלכם בקיץ הזה. לפרטים נוספים וליצירת קשר עם הצוות: 054-4946066.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן