נפצעת? נפגעת? עורך דין נזיקין הוא הכתובת

0
260
קרדיט Canva

במיוחד באורח החיים הלחוץ והשגרה המחייבת אותנו לעמוד ביותר ויותר יעדים בזמן קצר, קורות תוך כדי לא מעט תאונות. אין ספק שפועל באתר בניה המחויב להספיק עבודה בזמן קצר ולעמוד בלחץ נתון יותר לסיכון לתאונת עבודה. כך גם אדם שממהר להגיע לעבודה ועובר תאונת דרכים בשל כך ואפילו עוד לפני כן החלקה במדרגות כי הוא ממהר לרכב. תאונות וחבלות קורות כמובן גם מחוץ לתחום העבודה, בין אם תאונות דרכים, נפילות, מעידות, ופגיעות אחרות. על כל סוגי התאונות או פגיעות גוף ורכוש בכלל, גם כמובן כאלה שאינן תאונה אלא התרשו בכוונה תחילה מגיע לכם פיצוי מגורם מסוים הרלוונטי לסוג הפגיעה. עורך דין לענייני נזיקין יעשה לכם סדר את מי לתבוע ואיך לעשות זאת בצורה האפקטיבית ביותר.

תאונת עבודה? דרכים? גם וגם?

כדי לדעת מיהו הגורם הרלוונטי ביותר לתביעה או אם יש יותר מגורם אחד שניתן לתבוע, חשוב לפנות אל גורם מקצועי כמו עורך דין תאונות המתמחה בתוך תחום הנזיקין בסוגים שונים של תאונות. לפעמים ישנו שילוב בין סוגי התאונות. כך למשל כאשר תאונת דרכים מתרחשת בדרך לעבודה, ממנה או שהנסיעה נעשית במסגרת העבודה היא תיחשב גם תאונת עבודה. את מי לתבוע במצב הזה? את חברת הביטוח בה הרכב מבוטח? את מקום העבודה? או בכלל ביטוח לאומי? ניתן לתבוע את כל הגורמים ולקבל את הפיצוי הגבוה ביותר שיוצע לכם. עד כמה שלכם נראה ברור שהפיצוי מגיע, שיצאתם מהתאונה עם נזקים שונים, הדבר אינו מובן מאליו. חשוב להגיש תביעה בצורה מסודרת ולצרף את כל המסמכים הנדרשים כדי לקבל את הפיצוי המקסימלי.

לקבל פיצויים על פי החוק

בכל הנוגע לתאונות דרכים, כל הנקודות הנוגעות לכך מאוגדות במקום אחד: חוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים. חשוב לבחור עורך דין שמכיר את החוק על כל סעיפיו היטב. החוק הבסיסי נחקק  ב 1975 אך מטבע הדברים בעקבות שינויים רבים שהתרחשו בכבישים מאז, עליה מטאורית בכמות הרכבים וכלי רכב אחרים ותקדימים משפטיים שהתרחשו, נעשו שינויים ותוספות בו. לכן עורך דין תאונות דרכים אשר זהו תחום העיסוק המרכזי שלו ויש לו ידע ובקיאות רבה צריך ללוות אתכם, כולל בתהליך איסוף המסמכים והראיות שאינם תמיד פשוטים. פעמים רבות מעבר לטיפול רפואי או תיקון רכב ישנן הוצאות נוספות על שיקום, כולל נפשי, הפסד ימי עבודה, אובדן כושר עבודה ועוד. על כל אלה מגיע פיצוי בתנאי שישנן ראיות משפטיות המוכיחות שאכן הנזק קרה והוא קשור באופן נסיבתי לתאונה. למידע נוסף וייעוץ משפטי חייגו > 052-3722314

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן