מרכז גמילה מסמים – האם הוא באמת עוזר למטופלים?

0
267
credit: canva.com

שימוש בסמים הפך להיות פופולרי בשנים האחרונות, בעיקר בערים מרכזיות ובשפלה. אך ככל שהשנים עוברות, גברים ונשים משתמשים בסמים בכל רחבי הארץ, מוצאים את כל סוגי הסם בפלטפורמות שונות ומשתמשים בהם מידי יום. לעיתים הכמויות והמינונים לא מספיקים להם והם מוספים עוד ועוד מינונים של סמים. השימוש יכול להיות בחברה, וזה גם לרוב מה שקורה בהתחלה. אך כאשר ממשיכים בשימוש נפגשים עם הסם גם בבית, ברגעים בהם אתם מרגישים שמתחשק לכם להרגיש טוב, להירגע ולשכוח מכל מה שהיה.

כאשר השימוש בבית גובר, ויש לכם רצון בהרבה פעמים להיות לבד, אלו הם תסמינים ראשונים שמצביעים כי אתם מכורים לסמים. ההשפעה של הסם אומנם מופיעה לבד, אך ההשפעה המסוכנת יותר מגיעה לטווח הרחוק יותר. מרכז גמילה מסמים הוא אופציה נהדרת למי שהתמכר לסמים, ויכול לעזור להם להבין את הסיבות שבגינן הם התמכרו והפכו לתלותיים בחומר הממכר. במרכז ההוליסטי "אחרת" יש מגוון שיטות טיפול ייחודיות לשיקום מסמים. הם לווי בשנים האחרונות לקוחות רבים והצליחו בעזרת תכנית טיפולים מדויקת, לסייע להם לחזור למצב שבו הם מתפקדים ללא הסם.

מרכז גמילה מסמים – מאפייני ההתמכרות

כל אדם שמתחיל להשתמש בסמים, זוכר בעיקר את התחושה הנעימה והטובה שהחומר הממכר נותן לטווח הקצר. התחושה הזו היא ממכרת, הרבה יותר מהשימוש עצמו. לעיתים השימוש יראה לאנשים מסוימים קצת לא טבעי, והם עושים זאת בעיקר בשביל התחושה שאחרי. מאפייני ההתמכרות מתבטאים גם בשימוש – האם עד לאותו הרגע הייתם מעשנים או מזריקים? חשוב לשים לב לזה. בנוסף, ישנם מאפיינים שקורים לאוכלוסייה רחבה והם: בעיות שינה, רצון להיות לבד, ההתנהגות משתנה ונהיית מעט אדישה, יש רצון לאכול יותר ועוד. ההתנהגות מתבטאת גם בדברים שקשורים לשגרה, כמו: ללכת לעבודה בזמן, להגיש מטלות בלימודים – בשימוש בסמים זה אף פעם לא מחזיק, ואנשים המשתמשים לרוב נושרים או מתפטרים. מרכז גמילה מסמים יכול לעצור את המאפיינים בזמן בעזרת טיפול מתאים.

איך ניתן לעצור את הגלגל?

להגיע בהקדם למרכז גמילה מסמים ולהתחיל תהליך גמילה עוד היום. במרכז ההוליסטי "אחרת" יש את המטפלים הכי טובים, את שיטות הטיפול הכי רלוונטיות ובזכות הניסיון והידע שהם צברו עם השנים, הם יוכלו לסייע לכם להיגמל כמו שאתם חולמים.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן