מזגן מיני מרכזי כולל התקנה במחיר מעולה

0
458
מזגן מיני מרכזי כולל התקנה
קרדיט https://cohavhakor.co.il

מזגן מיני מרכזי פופולרי מאוד בשנים האחרונות, הודות למספר יתרונות על פני מערכות מיזוג אוויר אחרות, והמחירים המשתלמים של מזגנים אלו בהשוואה למזגנים אחרים. בחנות כוכב הקור בסניף ראשון לציון ניתן לקבל שירות של מזגן מיני מרכזי כולל התקנה, ולבחור מבין מגוון דגמים של מזגנים שמספקים את הפתרונות לצרכי מיזוג אוויר לחדרים בודדים או לאזורים בבית שזקוקים לאפשרויות קירור וחימום טובות יותר מהפתרונות הקיימים.

מה מציעה אפשרות מזגן מיני מרכזי כולל התקנה?

מזגן מיני מרכזי כולל התקנה מאפשר בחירה בהתקנת מזגן קטן יחסית ומפוצל לשני חלקים עיקריים. יש לו מדחס חיצוני ויחידת מעבה/טיפול אוויר פנימית, שברוב המקרים, מותקנת על הקיר או התקרה של החדר.

יחידת מיזוג אוויר מיני מרכזית ניתנת לחיבור למדחס חיצוני אחד, שמתחבר ליחידה פנימית אחת או לכמות של עד שמונה יחידות מעבה פנימיות, הממוקמות בחדרים שונים. עם קונדנסרים פנימיים מרובים, ניתן ליצור חימום וקירור "אזורי" בבית, כשאזורים שונים נשלטים כל אחד בנפרד על ידי התרמוסטטים שלו. פשוט מחממים או מקררים מתי ואיפה שרוצים. ניתן לקבל שירות מקצועי של מזגן מיני מרכזי כולל התקנה כערכה שכוללת מדחס אחד ויחידת מעבה פנימית אחת, שתיים או יותר.

רכיבי מזגן מיני מרכזי

מערכת מיזוג אוויר מיני מרכזית כוללת גם את כל חלקי החיבור וההרכבה, כגון צינורות קירור שמחברים את המדחס למעיבה אחד או לכמה מעבים. צינורות אלו עוברים דרך חור קטן יחסית בקיר חיצוני.

עם שירות מזגן מיני מרכזי כולל התקנה ניתן לקבל מזגן שמחמם ומקרר. זוהי מערכת שמשתמשת בטכנולוגיית קירור הן לקירור והן לחימום. במצב חימום, המזגן שואב חום מהאוויר החיצוני הקר ומעביר אותו לחדרים שלכם.

בחירת המזגן המתאים צריכה להתבצע בהדרכת המומחים בתחום

כדי לקבל שירות מקצועי של מזגן מיני מרכזי כולל התקנה, מומלץ לפנות למומחים בחנות כוכב הקור בראשון לציון, שיש להם ניסיון של 35 שנים בתחום, והם ימליצו לכם על הדגם המתאים לביתכם או לבית העסק שלכם, ויבצעו את ההתקנה המקצועית, היעילה והבטוחה. חייגו עוד היום 03-9624446

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן