לימודי דולה בירושלים

0
175
לימודי דולה בירושלים
קרדיט:קנבה

אם בעבר ליווי של דולה בזמן הלידה היה נחשב למותרות ולסוג של "פינוק" שמעט נשים הרשו אותו לעצמן, היום יותר ויותר נשים בוחרות לעבור את אחד האירועים המשמעותיים בחייהן כשיש לצידן מישהי שיש לה את כל הידע והכלים להיות שם לצידה. גם קופות החולים מבינות את החיוניות שבדבר ועד כמה דולה יכולה לסייע ללידות קלות יותר ופחות עיכובים המביאים למצבי חירום ולכן מציעות סבסוד והחזר חלקי על מחיר השירות. לימודי דולה בירושלים מטעם מכללת ללדת המתמחה ומוקדשת למקצועות הלידה נותנים את כל הכלים לתמוך בנשים וללוות אותן במהלך הלידה וגם לפניה ואחריה.

כל היתרונות של לימודי דולה בירושלים

במיוחד בירושלים בה הילודה היא גבוהה, אפילו יותר מאשר באזורים אחרים בארץ, ישנה עבודה רבה בתור דולה. לכן, לימודי דולה בירושלים הם מבוקשים מאוד. אם ישנם תחומים בהם מוחלפים בני אדם במכונות ורובוטים, במקצוע הדולה אין סכנה לכך. כל המהות של דולה הוא היותה אנושית, היכולת שלה לתמוך, להיות אמפתית ולספק תמיכה, זאת לצד כלים מעשיים שלה להקלה והרגעה הנלמדים בקורס כמו עיסוי, רפלקסולוגיה ועוד. לכן, מקצוע הדולה רק הולך והופך מבוקש. מעבר לכך, דולה היא מקצוע שיש בו משמעות ושליחות, מקצוע המאפשר לך לסייע ולתמוך יתרון נוסף הוא גמישות וזמן לגידול הילדים לצד פרנסה יפה.

למי מתאימה העבודה כדולה

מקצוע הדולה מתאים לנשים רצוי מעל גיל 25 אך לא חובה. קהל הפונות ללימודי דולה בירושלים ובכלל הן נשים אשר חוו כבר לידה אחת או יותר ומכירות את החוויה באופן אישי. ללימודים מגיעות נשים מכל המגזרים: חילוניות, דתיות וחרדיות, יהודיות וערביות. נושא הלידה והאימהות מהווה מכנה משותף רחב בין נשים רבות. גם טווח הגילאים הוא רחב, מנשים צעירות ועד מבוגרות שכבר ליוו את הבת שלהן בלידה. יש נשים שבוחרות בדולה בתור קריירה שניה לאחר ששינו כיוון, יש כאלה שעוסקות בתחום כקריירה משלימה (אם כי בהמשך הן הופכות אותו לקריירה ראשית ואף יחידה). החשוב ביותר הוא תכונות כמו רגישות, אמפתיה, יכולת הכלה וסבלנות.

מכללת ללדת מציעה לימודי דולה בירושלים ובסניפים נוספים ברחבי הארץ, כולל גם קורס מדריכת הכנה ללידה קורס מדריכות הנקה מוסמכות מלווה לאחר לידה דולה פוסטפארטום ומדריכות הורים לעיסוי תינוקות. כל הקורסים מקיפים ונותנים את כל הידע והכלים הנדרשים. מוזמנות ליצור קשר.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן