כיצד לבחור ציוד קירור כמו חדר קירור?

0
58
קרדיט לתמונה: www.milo.co.il

עבור סופרים, מפעלים תעשייתיים, בתי קפה ומסעדות, מקררים ביתיים אינם מתאימים. במקרה זה נדרש ציוד בעל קיבולת גבוהה שיכול לשמור על הטמפרטורה הרצויה לאורך זמן. מקרר, מקפיא עמוק, סוגים אחרים של ציוד קירור – כל זה חייב לעמוד בתנאים של ייצור תעשייתי. במקרה זה תוכלו להזמין חדרי קירור בחברת "מילוא קירור חיפה בע"מ". בעת בחירת ציוד קירור, יש לשקול מספר מאפיינים חשובים:

  • מידות החדר ושטח החדר;
  • מאפייני מדחס, עוצמת המאווררים;
  • זמינות של ציוד אחסון נוסף (לדוגמה, מתלים נייחים);
  • קלות השימוש.

בעת רכישת ציוד כזה, יש צורך להתייעץ עם המומחים של חברת "מילוא קירור חיפה בע"מ" על מנת לקבל את האפשרות הטובה ביותר מבחינת עלות ויעילות.

יתרונות השימוש בחדר קירור

חדרי קירור מתאימים לאחסון מוצרי בשר, דגים, ירקות, פירות, מיצים ומוצרים אחרים. היתרונות העיקריים של ציוד קירור:

  • אמינות גבוהה;
  • התנגדות לתנודות טמפרטורה;
  • שימוש במדחסי הקפאה חדשים;
  • חיי שירות ארוכים של המקרר.

אידיאלי לאחסון מוצרים הדורשים עמידה במשטר טמפרטורה מסוים במהלך האחסון. בעת שימוש במקררים אלו תוכלו להיות בטוחים כי המזון יישאר טרי ולא מקולקל ובכך תימנעו מהפסדים כלכליים.

יתרונות השימוש במזון קפוא

מוצרים קפואים שומרים על כל התכונות השימושיות שלהם. מוצרים אלו מבוקשים בכל חנות ומסעדה המשתמשת בשירותי מזון מהיר. קלות השימוש היא שהמזון תמיד יהיה טרי. במקרה זה, אינכם צריכים לדאוג שהמוצרים עלולים להתקלקל. את המזון הקפוא תוכלו לאחסון במקרר דלת זכוכית.  חברת "מילוא קירור חיפה בע"מ" מציעה מגוון רחב של דגמים עבור מקרר דלת זכוכית. המקררים שונים הן מבחינת נפח והן מבחינת טווח טמפרטורות. לדוגמה, מקרר למשקאות עם דלת זכוכית פועל בטווח הטמפרטורות הממוצעות מ-0 עד +12 מעלות צלזיוס. כמו כן, ציוד זה משמש לאחסון לטווח קצר של סלטים ומוצרים מצוננים. לנפח השימושי של תאי הקירור במבחר המוצג יש טווח של 22 עד 1520 ליטר. זה מאפשר לכם לקנות מקרר עם דלת זכוכית, אפילו לחנות קטנה. ניתן לרכוש מקרר עם דלת זכוכית, בעל מגוון שלם של איכויות פונקציונליות המספקות נוחות שימוש. תאורת LED פנימית משפרת את נראות המוצר, מה שעוזר לקונה לבצע בחירה מהר יותר. מדפים מתכווננים לגובה מאפשרים לכם להציב סחורות בגדלים שונים, ולנצל את חלל הקירור בצורה הטובה ביותר. היכולת להעביר בקלות את הציוד לכל נקודה בחדר מסופקת על ידי גלגלים עם מנגנון מסתובב. פרטים נוספים ניתן לקבל באתר של חברת "מילוא קירור חיפה בע"מ".

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן