ייצור אב טיפוס

0
49
קרדיט - Canva

הדפסת תלת מימד הפכה במהירות לשיטה המועדפת ליצירת דגמי מוצרים ואבות טיפוס, ויש סיבה טובה לזה. בהשוואה לשיטות הישנות לייצור אב טיפוס כמו גילוף, עיצוב חימר וכו', ייצור אב טיפוס תלת מימדי מהיר יותר, זול יותר, מדויק יותר ונראה טוב יותר. הלקוח, המנהל או המשקיעים שלכם יתרשמו מהמשיכה המוגברת של המוצר שלכם עם אב טיפוס מעוצב היטב. והיום אתם גם לא חייבים לרכוש את המדפסת וכל הציוד הנלווה, אלא, אתם יכולים לקבל את השירות המלא והאיכותי של חברת AMP המאפשרת לכם ליצור אב טיפוס בהדפסה תלת מימדית במהירות ובמחירים משתלמים במיוחד.

בדיקת המוצר האמיתי בעזרת ייצור אב טיפוס תלת מימד

דגמים מרשימים ואבות טיפוס חזקים המוכנים לבדיקות שטח בסביבות אמיתיות מתאפשרים שניהם על ידי ייצור אב טיפוס בתלת מימד. השלב הראשון והחשוב ביותר בגילוי פוטנציאל ייצור ובעיות הקשורות למשתמש במוצר שלכם הוא ביצוע בדיקות מעשיות. סחורות טובות יותר עשויות להגיע לשוק עם תמיכה של בדיקות וניתוח מהחיים האמיתיים. כדי לבדוק את הפונקציונליות של העיצובים שלהם, מעצבי מוצר רבים מתחילים בהדפסת תלת מימד של מודלים פשוטים מפלסטיק. משם, הם הולכים לחומרים עמידים יותר כמו מתכת מודפסת בתלת מימד.

אילו מאפיינים ניתן לבחור בהדפסת תלת מימד של אב טיפוס

גודל ומעשיות – הדפסת תלת מימד היא חלק בלתי נפרד מתהליך העיצוב של חברות רבות מזה זמן רב, ומאפשרת יצירת אבות טיפוס ומודלים מוקטנים. אב טיפוס מאפשר לראות את המוצר רק בצורתו המוקטנת ולהבין היכן הוא דורש שיפורים.

גרסאות חסכוניות – ניתן ליצור גרסאות זולות ולבצע את כל ההתאמות והבדיקות לפני ייצור המוצר הסופי. על ידי הדפסת אבות טיפוס תלת מימד ניתן לחסוך כסף רב, מאחר והשירות הוא לא יקר, ומאפשר לבצע שינויים במוצר לפני ייצור הגרסה הסופית.

לפני זמן לא רב, הדפסות תלת מימד היו שימושיות בתעשיית הצבא, התעופה והחלל. כיום כל אחד יכול לפנות למרכז הדפסות תלת מימד AMP ולקבל את השירות המלא בתחום ייצור אב טיפוס והדפסות תלת מימד. לפרטים נוספים צרו קשר עכשיו עם AMP, והתחילו להגשים חלומות!

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן