יועץ לכלכלת המשפחה

0
76

אין זה פשוט לנהל משפחה ויש כל מיני נושאים שקשורים לתחום זה. אחד מהם הוא הנושא של כלכלת המשפחה. הכוונה היא להתנהלות כלכלית וכספית נכונה שלוקחת בחשבון את הצרכים בהווה, כלומר המיידיים של בני המשפחה אך גם מתחשבת בטווח הארוך וכמובן בנתונים אישיים של כל משפחה ומשפחה. זה בדיוק מה שעושה יועץ לכלכלת המשפחה – מסייע להורים לבנות תוכנית כלכלית תוך כדי ניתוח הנתונים האישיים שלהם, גם אלה הכלכליים (הכנסות והוצאות) וגם לשפר את הדרך שבה הם עושים שימוש בכספים שיש להם. בזכות התנהלות כלכלית נבונה וחכמה אפשר לחסוך הרבה כסף.

מתי כדאי לפנות אל יועץ לכלכלת המשפחה?

אנשים רבים מעידים על עצמם שלא משנה כמה הם חוסכים, מהדקים את החגורה או עושים מאמץ שלא להוציא כספים סתם – בסופו של דבר הם מוצאים את עצמם עם יתרת אפס בחשבון הבנק והם לא מצליחים להבין לאן כביכול הכסף נעלם. בדיוק במקרים כאלה יועץ לכלכלת המשפחה הוא הכתובת המקצועית הנכונה לפנות אליה. הוא יישב ביחד עם הלקוחות שלו, יבחן וירשום את כל ההכנסות וההוצאות, גם התשלומים במוזמן, גם כל מה שמשולם בכרטיסי אשראי וגם כל הוראות הקבע, יבקש מהם לרשום כל הוצאה והוצאה ויבצע חישובים של הכנסות אל מול הוצאות ולהיפך. כאשר הכל מופיע מול העיניים – קל יותר להבין היכן אפשר לחסוך.

תהליך בשיפור כלכלת המשפחה – הצלה של ממש

אנשים רבים לא מתארים לעצמם כמה כסף הם יכולים לחסוך מדי חודש לאחר שהם מבצעים ניטור וניתוח מדויקים ביחד עם יועץ לכלכלת המשפחה ומבינים שיש להם תשלומים עודפים או שיש להם תחומי חיים שבהם הם יכולים לשלם פחות. המטרה צריכה להיות להישאר ביתרת זכות בחשבון הבנק, לחסוך כמה שאפשר מדי חודש אך כמובן שלא לפגוע באיכות החיים ולאפשר רווחה כלכלית ונשימה.

אביתר זכאי הוא יועץ לכלכלת המשפחה ויועץ השקעות עם ניסיון רב וידע נרחב בתחום. הבטיחו לעצמכם עתיד והווה כלכליים טובים עם רווחה, רוגע ושלווה.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן