טיפול בחרדה אצל ילדים בהרצליה

0
405
Credit: Pixabay.com

לא רק מבוגרים סובלים מחרדות, אלא גם ילדים. הסיבות הן שונות אך השורה התחתונה היא שילדים גם כן סובלים מחרדות ויש לטפל בהופעת החרדה מוקדם ככל הניתן. טכניקת טיפול בחרדה אצל ילדים היא שונה בחלקה בהשוואה לטיפול המוצע עבור האוכלוסייה הבוגרת, כאשר אחד ההבדלים המהותיים הוא תדירות הפגישות הרבה ומעורבות של עובדים סוציאליים. הכל נעשה תחת בנייה של תכנית טיפול אישית המתאימה לילד הספציפי, ולמצבו.

מהלך הטיפול בחרדה אצל ילדים

לילדים יש חרדות שונות ממבוגרים, שמגיעות מרקע אחר. כך למשל ילדים יכולים להיכנס למצב חרדתי בחושך או משמיעה של קולות ורעשים. גם בגיל ההתבגרות יכולים להופיע מצבי חרדה אצל ילדים כאשר תסמיני החרדה עבור ילדים הם למשל חוסר רצון או חשש לצאת מהמרחב הביתי, קשיי ריכוז, חווית מצוקה, פחד, ייאוש ועוד. חשוב לדעת שבכל אלו ניתן לטפל במסגרת של תכנית טיפול אישית.

טיפול יום פסיכיאטרי

במקרים שונים נדרש לקיים טיפול יום פסיכיאטרי עבור המטופל, במסגרת התוכנית אשר נבנתה עבורו. טיפול יום הוא שונה משהייה במרכז טיפולי שכולל לינה, כאשר יש מקרים בהם לא מדובר על טיפול יומי ולינה ביתית, אלא על שהייה לתקופה קצובה במרכז הטיפול עצמו. טיפול יום פסיכיאטרי ובקליניקה מאפשר למקסם את מהלך הטיפול על כל היבטיו – הכל מתוך ראייה של טובת המטופל ודחיפות מצבו הרפואי. הטיפול ניתן במקרים שבהם לא ניתן לקיים את מסגרת הטיפול בביתו של המטופל או לצד משפחתו.

התחלת הטיפול

מרכז בריאות הנפש הרצליה מציע מסגרות טיפול שונות עבור טיפול פסיכיאטרי ומצבי חרדה, וניתן לקיים אבחון ולהתוות תכנית טיפול אישית ומקצועית. הצוות המשולב בתוכנית הינו אכפתי, מכיל וקשוב לצרכי המטופל, והוא מגיע מרקע טיפולי מגוון שתורם למהלך הטיפול ולמימושו באמצעות הקניית כלים שונים ועוד. הצוות מגיע מרקע טיפולי אלטרנטיבי, מתחומי הרווחה, האימון והפסיכולוגיה. על מנת לקיים אבחון ולהתחיל תכנית טיפול אישית המותאמת עבורכם או עבור מי שיקר לכם, ניתן לפנות בהקדם באופן טלפוני למרכז טיפולי פרטי ולהתחיל באופן מידי מהלך טיפולי מקצועי. בין אם מדובר על טיפול בחרדה אצל ילדים, או על תכנית טיפולית למצבי מצוקה נפשיים  ולטיפול יום פסיכיאטרי – לכל אלו תוכלו לקבל מענה מקצועי ומיטבי במרכז טיפולי נפשי פרטי בהרצליה ובתל אביב. אין סיבה להמשיך לשאת את המצוקה הנפשית – ניתן לטפל בה בהקדם כבר היום באופן מקצועי. אנחנו ברוח ים נשמח לייעץ לכם בכל הנוגע לטיפול בילדכם.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן