היתרונות של בר מים מתחת לכיור

0
64
מערכת תת-כיורית

החשיבות של שתיית מים בכמות מספיקה ידועה וברורה לכולם. בשנים האחרונות במיוחד עולה המודעות גם לשתיית מים מטוהרים שעברו סינון ולא מכילים חומרים שמזיקים לנו כמו כלור, חלודה או חול שישנם לא מעט במי ברז שלא עברו סינון. הפתרון הוא מתקני מים שניתן לראות הן במקומות ציבוריים כמו בתי ספר, חדרי כושר או משרדים והן בבתים פרטיים, כאשר דרכם המים עוברים סינון והופכים להיות פופולאריים יותר מאשר שימוש בבקבוקי מים והטרחה למלא ולסחוב אותם בכל פעם. מתקני מיני בר נחשבים כמעט לאביזר חובה בכל מטבח או מוסד ציבורי, והם גם מוסיפים לעיצוב המקום. עם זאת, אם יש לכם מטבח קטן עם שטח מינימלי לשיש אין צורך להתפשר על איכות המים. בר מים תת כיורי הוא הפתרון האידיאלי עבורכם.

מהו בר מים תת כיורי?

בר מים תת כיורי הוא מערכת שנמצאת מתחת לכיור, אינה תופסת מקום על שיש המטבח או על הריצפה, והיא לא נראית לעין אך מחוברת ישירות לצנרת מי השתייה ומספקת מים איכותיים לשתייה. הסימן היחיד למערכת זו הוא ברז נוסף לצד הברז הרגיל. בר מים תת כיורי כולל מיכל מים אחד כאשר הוא מספק מים קרים בלבד ומיכל נוסף המספק גם מים חמים.  צינור גמיש מחבר בין המיכל לבין הברז, כאשר המים עוברים סינון באמצעות פילטר המחובר לצנרת. המערכת פועלת בלחץ מים קבוע כך שזרימת המים היא בעוצמה רגילה ממש כפי שהייתה ללא התקנת בר מים תת כיורי.

התקנת מערכת תת כיורית – רק עם מומחה בתחום

התקנת בר מים תת כיורי דורשת ניסיון, הבנה רבה בתחום ומיומנות בהתקנת מערכות מסוג זה. לכן, הן לבחירת המערכת והן להתקנתה חשוב לפנות לחברה מובילה אשר מתמחה בתחום מתקני מים ומערכות תת כיוריות. ישנם הבדלים קטנים בין הסוגים השונים של ברי המים התת כיוריים כך שבעל מקצוע המתמחה בתחום יסייע לכם בבחירת המערכת המתאימה לכם ביותר, הוא גם ידאג להתקנתה ויענה לכם על כל שאלה הקשורה לתחזוקה שלה. כמו כן, הוא יספק לכם סנן איכותי וחזק שישמור על איכות המים לאורך זמן וידרוש תחלופה מינימלית. חברת מי בר צלולים מתמחה בכל הקשור למתקני מים, הן מיני בר בגדלים שונים והן מערכות תת כיוריות. החברה מספקת ללקוחותיה שירות מקצועי ואמין. מוזמנים ליצור קשר.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן