הייצוג המשפטי שנחוץ לכם יוביל אתכם רחוק

0
126
קרדיט Canva

במקרים הכוללים נזק לגוף, לנפש ולרכוש, יודעים היטב כמה קשה לבצע את הצעד הנדרש ולתבוע את מי שגרם לכך, זה יכול להיות כל מקרה שנכלל בפקודת הנזיקין או כל דין אחר, ועשוי להניב פיצויים. על כל מקרה כזה פנו להתייעצות עם עורך דין נזיקין בצפון שיבהיר לכם את מהות החוק ומה שהוא מקנה לכם במסגרת הזכויות שלכם, האם יש סיכוי לזכות בתביעה, ואילו דרכים נוספות עומדות לרשותכם על מנת לזכות בפיצויים ולהתחיל מחדש לאחר הנזק. גם אם לא תתבעו מיד, הזכויות נשמרות למשך כמה שנים שקובע חוק ההתיישנות או החוק הרלוונטי בנסיבות העניין. עו"ד מוחמד אלסייד עלי ישמח להסביר לכם מהן הזכויות שלכם, מה תוכלו לעשות וכיצד להשיג את התיעוד והראיות שיעזרו לכם להוכיח את תביעתכם.

להתחיל מחדש למרות משבר כלכלי

בשנים האחרונות, רבים נקלעו למשבר כלכלי ולא רק בגלל הקורונה, אלא גם בגלל גורמים נוספים שגרמו להתמוטטות החלום שלהם על עסק מצליח, או שהם פשוט נקלעו לחובות בגלל מצב אישי קשה כמו גירושין או מקרה של מחלה או פציעה. הגיע הזמן לעשות סדר בכל החובות שלכם ולהסדיר אותם אחת ולתמיד. חדלות פירעון אינה מצב שנמשך כל החיים ואתם יכולים לבטל את הצווים שמנסים להגביל את הפעילות שלכם כדי שתוכלו להתפרנס ולהחזיר את החובות במסגרת זמן קצר ולעיתים קבוע מראש. עורך דין חדלות פירעון בצפון, בדרום, או בכל מקום ברחבי הארץ בו אתם מתגוררים, יסייע לכם בהסדרת החובות ובניהול המגעים שנחוצים על מנת לקבוע את הסדר פריסת החובות שלכם לנושים ולבטל צווים מגבילים שמונעים מכם לעבוד, להתפרנס ולשלם חובות.

לטפל בעצמכם ובזכויות שלכם

לכל נפגע בתאונת דרכים או בתאונת עבודה יש זכות לפיצויים שמגיעים לו ולא תמיד הוא טורח לברר עד תום מהן הזכוית שלו ושלהן הוא זכאי. לפני שחותמים במהירות על כל סכום שמוצע לכם, אתם חייבים להתייעץ עם עורך דין תאונות קשות שיפרוס בפניכם את התמונה של מה שמגיע לכם. הזכויות שלכם נשמרות לתקופה שבה אתם עוברים שיקום וחייבים לטפל בעצמכם. סביר להניח שיהיו לכם הוצאות שלא צפיתם מראש, ולכן חשוב להתחיל לקבל את הפיצויים שמגיעים לכם כדי שתוכלו להשתקם ולהתפנות למה שחשוב באמת מבלי לדאוג לפרנסה שלכם. עו"ד מוחמד אלסייד עלי יטפל בזכויות שלכם כדי שתקבלו את מלוא הסכום של הפיצויים וההטבות שמגיעות לכם כנפגעי תאונות.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן