החשיבות של התיקון הכללי – היא בעצם המעשה שלכם

0
136
תיקון הכללי
קרדיט:canva

התחושה האישית שלכם שאתם עושים משהו שלא עומד בסולם הערכים היהודי שעליו גדלתם, היא לפעמים רק תחושה. ולפעמים מדובר על מעשים אמיתיים עם השפעות על החיים שלכם, של אנשים אחרים או של התחרשויות אחרות שיכולות לפגוע באמת. גם אם אתם עושים את כל המאמצים להיות יהודים יראי שמיים ולשמור על תורת ישראל, כמו כל אדם אחר, גם אתם עלולים לעשות טעות. וכמו כל אדם אחר יש לכם את הזכות לעשות תיקון ולשפר את הדרכים שלכם. את ההתחלה של התיקון שלכם אתם רוצים לעשות עם קריאת תיקון כללי, ומשם, יש לכם נפש נקייה שמוכנה לעשות עבודה. את התיקון הכללי אתם רוצים לקרוא ביחד עם הרבנים והתלמידים של ישיבת אור דוד, שיכולים להציע לכם את הליווי שאתם צריכים מבחינה חברתית ורוחנית לאורך הדרך.

לעיתים רבות, עצם העובדה שאתם קוראים תיקון הכללי היא נקודת המפנה בחיים שלכם. אתם לוקחים על עצמכם את ההחלטה בצורה הכי מודעת שיש, וברור לכם שמכאן, האחריות היא בידיים שלכם ליצור סביבכם עולם טוב יותר. ועדיין, הדרך לנפש נקייה ולחיים באמות המוסר של העולם היהודי יכולה להיות ארוכה מאוד, בוודאי אם פגעתם באנשים אחרים ועשיתם נזקים בחיים שלכם. מה שאומר, שבכל פעם שאתם מרגישים שאתם מגיעים אל נקודת המשבר שלכם ואתם חושבים על חטאי העבר, אתם צריכים לעצור ולחזק את עצמכם בקריאת תיקון כללי.

הזכות שלכם לפתוח דף חדש בחיים שלכם

בשלב הזה, על מנת להשאיר את העבר בעבר ולהצליח לפתוח דף חדש בחיים שלכם אתם חייבים לקבל עזרה של רב שמלווה אתכם ונותן לכם את הכלים לקרוא תיקון כללי ולחזק את עצמכם בהלכות ומצוות ישראל לאורך הדרך. אנחנו, אנשי ישיבת אור דוד יכולים להיות לכם לעזר בכל שלב של ההתפקחות שלכם ולאפשר לכם לקבל את הפתרונות הפיזיים והרוחניים לבעיות בחיים שלכם. והכל על ידי תהליך התחזקות רוחני שמשרת את הצרכים האישיים שלכם בצורה הכי טובה שיש.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן