איפה ניתן למצוא עורך דין תאונות אופנוע מומלץ?

0
166
עורך דין תאונות אופנוע
קרדיט: canva

נושא תאונות הדרכים היא מכה בפני עצמה, אך מעורבות אופנועים בתאונות דרכים, היא בגדר מכה אנושה. אחוז גבוה ביותר מבין הרוכבים על הכלי המהיר הזה מעורבים לא אחת בתאונות דרכים, שלעיתים הן אף קטלניות עבור הנהג הרוכב על האופנוע. על כן ישנם מספר עניינים חשובים לדעת כנהג אופנוע כאשר מתרחשת תאונות דרכים. הדבר הראשון הוא, אם ניתן לתעד כמה שיותר בתמונות את מקום התאונה, כמובן להתפנות לקבלת טיפול רפואי, אך ברגע שניתן יש ליצור קשר עם עורך דין תאונות אופנוע, בכדי שייתן לכם יעוץ משפטי ראשוני, רגע לפני שאתם נותנים עדות בתחנת המשטרה ועונים לשאלות חוקרי הביטוח. משרד עורכי הדין חיים פכטר הינו משרד עורכי דין המתמחה בתחומיו במקצועיות רבה ורבת ניסיון ומן הבולטים בארץ.

עורך דין תאונות אופנוע- יש מה לעשות

הרבה מאד צעירים מעדיפים לנהוג על כלי התחבורה הקרוי אופנוע. אין נדרש הרבה שיעורי לימוד, הוא חסכוני בהוצאות וגמיש בהתנהלותו בדרכים כאשר הוא משתלב בקלות בין המכוניות הנהוגות בדרכים. אך עם כל זאת זהו כלי מסוכן לרכיבה מפני שהנהג בו חשוף הרבה יותר לפגיעות המתרחשות בעת תאונת דרכים. יוצא אם כן שרוכבי אופנוע מעורבים הרבה יותר בתאונות דרכים ונפגעים בקלות. אבל יש מה לעשות בכדי להבטיח שתהיו מבוטחים בעת תאונת דרכים:

  • הדבר הראשון שאתם רוכבי האופנועים חייבים לעשות עוד קודם לתאונת דרכים שחלילה תקרה, הוא לבטח את עצמכם בחברת ביטוח. אם לא תהיו מבוטחים בחברת ביטוח לא תוכלו לקבל פיצוי, אלא אם כן היה מעורב בכלי רכב נוסף אז תוכלו לתבוע רק על נזק שנגרם לאופנוע.
  • הרבה מאד שליחים מתנהלים בכבישים ובדרכים באמצעות האופנוע, מטעם מקום עבודתם או גם אם נהגתם אל מקום עבודתכם או בדרך חזרה ממנה על גבי האופנוע שלכם, יכולים מקרים אלו להיות מוגדרים כתאונות עבודה. מה שאומר מבחינת הזכויות המגיעות לכם מן הביטוח הלאומי כגון מענק חד פעמי, קצבה חודשית, אחוזי נכות, וטיפול רפואי ללא תשלום.
  • אל מול חברות הביטוח יש לדעת מה מגיע לרוכבי האופנוע לאחר פגיעתם בתאונת דרכים שלעיתים קרובות היא מוגדרת כתאונה קשה ואף קטלנית שלא נדע. אז מחויבות חברות הביטוח לשלם תשלום תכוף כאשר הפנייה מתבצעת בעזרת עורך דין תאונות אופנוע, למתן מקדמה על סך הפיצוי הכולל המגיע, תשלום חד פעמי לאחר שיוענק לרוכב האופנוע לאחר הבירור של חברת הביטוח.

סיכום דבר

אם אתם רוכבי אופנוע שחוויתם תאונת דרכים, יש לבחון את הזכויות המגיעות לכם כתוצאה מתאונת דרכים זו, משום שישנם מקרים בהם מוגדרות תאונות דרכים עם אופנוע כתאונות עבודה. על כן עורך דין תאונות אופנוע, ידע לנתח עבורכם משפטית את המקרה הספציפי שלכם, תוך מתן שקיפות מקצועית מלאה ובגובה העיניים. בכדי שתוכלו לממש את כל הזכויות המגיעות לכם, פנו כבר כעת אל משרד עורכי הדין חיים פכטר מן המובילים בארץ וקבעו פגישת יעוץ כעת.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן