אילו סתימות ביוב דורשות ביובית?

0
53
ביובית בפתח תקווה
קרדיט: Pixabay

סתימת ביוב היא צרה צרורה שנרצה להיפטר ממנה כמה שיותר מהר. ביוב סתום מביא עמו ריח רע, מראות לא נעימים ומהווה מפגע תברואתי. עלינו לפעול במהירות לתיקון הצנרת ושאיבת השפכים. שירותי ביובית בפתח תקווה נדרשים כאשר מדובר בסתימה בצנרת ראשית, סתימת שורשים, מרזבים סתומים, סתימה שגרמה להצפה. הזמנת ביובית מבטיחה לכם פתרון מהיר ומדויק, המשאבה החזקה של הביובית מסוגלת לשחרר ברגע סתימות קשות עם דגש על סתימות בעומק הצנרת.

איך פותחים סתימה בביוב עם ביובית?

כל מה שצריך לעשות בשביל לפתוח סתימת ביוב מורכבת עם ביובית זה להפעיל את המשאבה. משאית ביובית נושאת עליה משאבה חזקה מאוד שמסוגלת לשאוב את תכולת הצנרת או לשטוף אותה עם זרם מים עצמתי. פעולת השאיבה מוציאה החוצה את תכולת הצנרת כולל גורם הסתימה. השטיפה מפרקת את הלכלוך בצנרת ומאפשרת לו להישטף הלאה. סתימת שורשים בביוב שנחשבת למורכבת משתחררת בקלות עם ביובית.

איך אפשר לדעת מה גרם לסתימה בצנרת?

אם בעבר האינסטלטורים נאלצו לבסס חלק מעבודתם על ניחושים, כיום כבר קיים ציוד חדיש שמאפשר לנו לדעת מה בדיוק מתרחש בצנרת בזמן אמת. צילום קווי ביוב משמש לאבחון מצב הצנרת, פתיחת סתימות מורכבות וזיהוי גורמים לסתימות חוזרות. הזמנתם אינסטלטור לפתיחת סתימות עם או בלי ביובית בפתח תקווה – בררו עמו בסוף התהליך מה בדיוק גרם לסתימה ומה אתם צריכים לעשות בשביל למנוע את חזרתה. שימוש נכון בצנרת ימנע את רוב הסתימות, הקפידו שלא להשליך אל האסלה מגבונים, מוצרי היגיינה, חיתולים. סתימה חוזרת בצנרת של הבניין עלולה להעיד על בעיית שורשים בביוב, ציינו בפני האינסטלטור שמדובר בסתימה חוזרת.

הכנות בשטח לפתיחת סתימה עם ביובית

ניקוי צנרת עם ביובית דורש חיבור של צינור שיוצא מהביובית אל פתח הביוב. על כן, עלינו לוודא גישה נוחה לביובית למקום. במקרים בהם מדובר במיקום מורכב לגישה יש לציין זאת ובהתאם לצורך נזמין ביובית קטנה. הזמנתם ביובית בגלל ביוב שעולה בחצר? מהרו לפנות לביובית מקום חנייה בסמוך לפתח הביוב. צוות מקצועי של אינסטלטורים צפוי להגיע אליכם יחד עם הביובית לטובת אבחון מצב הצנרת, מתן הסברים והכוונה לקראת הפתרון הטוב ביותר לתקלה.

מתי נזמין אינסטלטור לפתיחת סתימה?

תקלות צנרת דורשות טיפול מהיר וממוקד. ככל שנקדים לזהות את הבעיה ולטפל בה כך נצליח למנוע את החמרת הנזק. חושדים שיש אצלכם סתימה בביוב? הצנרת שלכם מתנהגת בצורה חשודה? חייגו עוד היום אל אינסטלטור שיש לו גם ביובית וגם ציוד צילום קווי ביוב. דרך חברת ביובית המקורית אתם מקבלים מענה מלא, חוסכים זמן, משלמים פחות ונהנים משירות סבלני והסברים מקצועיים.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן