אבחון תקלה במערכת הסולארית

0
81
קרדיט: yarokenergy.co.il

מערכות סולאריות, כמו כל מכשיר בעולם, עשויות להתקלקל בדרך זו או אחרת, עקב שימוש לא נכון, התקנה בלתי מקצועית, או גורם חיצוני אשר פגע במערכת. לצורך תיקון מערכות סולאריות רצוי ליצור קשר עם חברה מקצועית אשר תתקן את המערכת באופן יעיל. חברת "ירוק אנרגיה מהטבע" עוסקת גם בתיקון המערכות הסולאריות. המקצועיות של אנשי הצוות שלנו יכול להשאיר אתכם בראש שקט, זאת מכיוון שאצלנו כל תקלה מאובחנת מהיסוד וניתנים עבורה הפתרונות הטובים ביותר, לצורך תפקוד טוב ורצוף בהמשך. במאמר זה יפורטו השלבים לאבחון התקלה במערכת הסולארית.

אבחון תקלות במערכת הסולארית

בכדי לדעת אם יש צורך בקריאת שירות עבור תיקון מערכות מסוג זה, שלב האבחון הראשון הוא לבדוק את מתגי המפסק. פעמים רבות עיקר הבעיה בתפקוד המערכת הסולארית נעוץ דווקא בבעיה במתגי המפסקים. כאשר מתגי המפסק החשמלי האחראי לתפקוד המערכת הסולארית מצויים במצב הפסקה, סימן שאין כנראה בעיה במערכת הסולארית עצמה. שלב האבחון השני הוא לבדוק שאין גורם חיצוני המפריע לפאנלים הסולאריים לקלוט את אור השמש. במקרים רבים, הצטברות של לכלוך כגון אבק או עלים על הפאנלים, חוסם את קליטת אור השמש וכך גורם לירידה ביעילות המערכת. כמו כן, חשוב לסרוק את האזור המצוי מתחת לפאנלים הסולאריים, משום שגם חסימת אזור זה מפחיתה מיעילות הקליטה. בשלב השלישי, מומלץ לבדוק האם קיימת בעיה באינוורטר, המהפך הסולארי. במידה והאור על האינוורטר הוא צהוב או אדום או מהבהב, כנראה שהתקלה מקורה בחלק זה של המערכת. כל עוד האור נשאר ירוק ורצוף, לא קיימת בעיה במוקד זה. בשלב רביעי יש לבדוק את מד השמש של המערכת ותוך השוואת הנתונים על הצג ניתן לאמוד אם המונה תקול.

תיקון מערכות סולאריות בעוד מעוד

כל השלבים שהוצגו להלן הינם שלבים המתבצעים לאחר שעולה החשד כי המערכת הסולארית אינה מתפקדת כראוי. חשד זה עולה בדרך כלל כאשר משווים את חשבון החשמל הנוכחי לאלו הקודמים ומגלים כי קיימת ירידה ביצור החשמל הסולארי. במידה ונתקלתם בבעיה במערכת הסולארית, צרו עמנו קשר בהקדם ונסייע לכם בכל הנחוץ עבור תיקון המערכות הסולאריות. התקשרו אלינו או השאירו את פרטיכם באתר ונסייע לכם להחזיר את המערכת אל מסלולה התקין.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן