קונים דירה חדשה? בדקתם כבר האם מגיע לכם מס שבח?

0
669
קונים דירה חדשה? בדקתם כבר האם מגיע לכם מס שבח?
קרדיט: PIXABAY

אם אף פעם לא יצא לכם לרכוש דירה חדשה, יש כל כך הרבה שאלות שיכולות לעלות על הפרק ולקבוע את מידת ההצלחה של תהליך העבודה כולו. אחת מהשאלות המרכזיות שאתם צריכים לשאול, היא איך מתמודדים עם טיפול במס שבח. הצוות המקצועי של חברת Tex4Me כאן כדי לעזור לכם להכיר את כל המידע הכי חשוב שיש.

מה הוא מס שבח ומדוע והוא כה חשוב?

מס שבח הוא המס שמטילה מדינת ישראל על כל רכישה או העברת בעלות על נכסי נדל"ן בשוק. המשמעות של המס היא גילום של העלייה בעלות הנכס מעת התרחשות המכירה הקודמת ועד לנקודה הנוכחית. אף על פי שמדובר על מס חובה שמוטל על כל רכישה, עדיין ישנן כמה וכמה אפשרויות שבגינן אתם יכולים להיות זכאיים לקבל החזר מס שבח בהתאם לקיים בחוק.

תכנון הטיפול בדרישת מס שב

עכשיו, כאשר ברור לכם מה זה מס שבח ואתם רוצים לנצל את כל הזכויות שלכם בתחום, הגיע הזמן להבין איך מתמודדים על התהליך. כבר במעמד החיפוש של הדירה, אתם צריכים להכיר את המצב האישי והכלכלי שלכם לעומק, כדי לדעת האם אתם עומדים באחת מדרישות החוק, לקבל ההחזר. כמו כן, אם לאורך הדרך המצב שלכם משתנה, הבחינה המחודשת של ההיתכנות לקבל החזר המס, היא אופציה שעולה על השולחן.

האחריות שלכם לקחת אחריות על הרכישה כולה

כמו שאתם בוודאי מצליחים להבין, על מנת למצות את כל הזכויות שלכם בדרך לרכישת נכס חדש, צריך לבחון לעומק גם את האלמנטים של מיסוי. במרבית המקרים, העלויות של מס שבח על דירה יכולות להיות כבדות מאוד, עד לרמה שתפרק את העסקה. ועל כן, זו היא האחריות והחובה שלכם לפנות לעזרתם של אנשי המקצוע שיודעים דבר אחד או שניים בתחום המיסוי לעולם הנדל"ן ויכולים לעזור לכם להסתכל על התמונה הגדולה. כך, לאט ובזהירות, תבצעו את הרכישה הכי גדולה והכי חשובה בחיים שלכם, תוך שאתם שומרים על הזכויות שלכם.

כל מה שאתם צריכים לעשות על מנת לקבל את התנאים הכי טובים והכי איכותיים לרכישת נכסים בישראל, הוא לפנות לעזרתם של מומחי חברת Tax4Me. ואנו נעזור לכם לבנות את התוכנית האסטרטגית לקבלת הטבות המס הנדרשות לביצוע הרכישה בתנאים נוחים ומעולים.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן