עורך דין נהיגה בשכרות

0
106
עורך דין נהיגה בשכרות
קרדיט:קנבה

עורך דין נהיגה בשכרות מייצג לקוחות אשר נחשדים בנהיגה  בשכרות ( אלכוהול או סמים). העבירה הזאת נחשבת לחמורה בגלל שבמצב כזה עלול הנהג לאבד קשר עם המציאות ויבצע עבירה מסוכנת או תאונה חלילה. העבירהמץגלב באמצעות בדיקת ינשוף משטרתית בדיקת דם או שתן. התנהלותו תהיה מול המשטרה, התביעה המשטרתית ובתי המשפט לענייני תעבורה. חנה דוד – עו"ד תעבורה ופלילי עוסקת בתחום וניתן לקבל ממנה מידע רב.

עורך דין נהיגה בשכרות – לומד כל תיק היטב

עורך דין נהיגה בשכרות לומד כל תיק היטב כולל את נסיבות העבירה. המשטרה אוכפת בנחרצות עבירות אלו ומענישה בהתאם. העונש המיידי הוא שלילת רישיון הנהיגה על ידי קצין משטרה. במקרים חמורים גם ניתן לחלט את הרכב. בעת הבדיקה ובעת חשש לנהיגה בשכרות מורה השוטר לנהג לנשוף לתוך פיה מיוחדת המחוברת לערכה היודעת לזהות הימצאות אלכוהול באויר הנשוף. קיים סף אכיפה לנהגים ותיקים,חדשים וצעירים, מקצועיים וכדומה. במידה ומתברר כי הכמות גדולה מהמותר יירשם דו"ח הזמנה לדין.  בנוס, השוטרים מבצעים בדיקות משלימות של מאפיינים נוספים כמו: עמידה יציבה או לא, הליכה על קו ישר, הבאת אצבע לאף, צורת דיבור, לבוש והתנהגות. עורך דין יכול לסייע רבות בנסיבות אלו. ראשית לבדוק אם בדיקת הינשוף הייתה חוקית. במידה והייתה לקויה ניתן לבקש ביטול האישום. עורך דין יכול אף לבקש החזרת הרישיון במידה והרישיון נפסל מנהלית.

ייצוג משפטי

ייצוג משפטי מסייע, פעמים רבות, בהפחתת עונשים מאלו המקסימאליים הקבועים בחוק. החוק קובע פסילת רישיון בפועל של שנתיים לפחות למעט נסיבות מיוחדות. במידה ובשנה האחרונה הייתה קיימת הרשעה קודמת בעבירה דומה – העונש לא יפחת מ 4 שנות פסילה בפועל. בעת תאונה עם הרוגים יכול הנהג להישלח למאסר בגין הריגה.

שירות ממשרד מסודר

חנה דוד – עו"ד תעבורה ופלילי עוסקת בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי המלווה ביחס אישי. הוא מקיף וכולל ייעוץ, טיפול ממוקד ויעיל, מחירים נוחים ועוד. היא בעלת ידע רב וניסיון עשיר המגיעים מעיסוק בנושא במסגרת המשטרה, מהשתלמויות, ממתן שירותים מעולים ללקוחות רבים לאורך זמן ועוד. היא תשמח לשרת לקוחות נוספים.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן