עו"ד לענייני עבודה

0
362
קרדיט - Freepik

אנשים רבים עובדים במקומות עבודה מגוונים ויכולים למצוא את עצמם מנהלים קריירה שלמה באותו מקום עבודה ותחת אותו המעסיק. אין ספק שזה המצב האידאלי וזה שבו הכי טוב ונעים לחיות. יחד עם זאת בהחלט יש גם מקרים אחרים שבהם יש מחלוקות או חיכוכים של ממש בין עובד לבין המעסיק שלו, כאלה שהם לא יצליחו לפתור באופן פנימי ויגיעו לכדי הגשת תביעה לבין הדין לעבודה. חשוב לדעת שהשלב המקדים לכך הוא קבלת ייעוץ מקצועי ואישי של עו"ד לענייני עבודה שמכיר את דיני העבודה על בוריים ויוכל להציע את דרך ההתנהלות הטובה ביותר לפני התביעה.

מתי פונים אל עו"ד לענייני עבודה?

יש אינספור מקרים או סיטואציות שבהם אפשר או כדאי לפנות כדי לקבל ייעוץ מקצועי של עו"ד לענייני עבודה – עובד שחש שמתנכלים לו או מתעמרים בו במקום העבודה, מעסיק שחשוד שמי מהעובדים מבצע הונאות או לא עומד במחויבויות שלו כפי שהן מפורטות בהסכם העבודה, גילוי של גניבה או הונאת לקוחות ועוד. חשוב לדעת שעורך דין שעוסק בדיני עבודה הוא הכתובת המתאימה לפנות אליה לכל הפחות לצורך קבלת ייעוץ פרטני ודיסקרטי, עוד לפני שמקבלים את ההחלטה מה לעשות ואיך לפעול. כך אפשר להבין מה המשמעויות של הדברים ולקבל ממנו המלצה לביצוע בהמשך הדרך. לא כל פנייה כזאת לעו"ד תמשיך הלאה לתביעה.

החשיבות של קבלת ייעוץ פרטני מאיש מקצוע

מי שלא עובד בתור עו"ד לענייני עבודה לא יכול לדעת לעומק את כלל חוקי העבודה הקיימים ואת הפרשנויות שלפעמים נכנסות לתוקף בעת מחלוקת בין עובד למעביד. עורך דין שעוסק בדיני עבודה ומציע שירותי ייעוץ או ייצוג יבהיר כל עניין שעולה על הפרק, מסייע להבין האם מדובר בהפרה של הסכם העבודה והאם מדובר בעבירה על החוק. כך קל יותר לעשות סדר במחשבות ולקבל את ההחלטה הנכונה לגבי ההמשך.

מחפשים ייעוץ בנוגע לדיני עבודה? פנו לעורך הדין רועי הוד, בעל ניסיון של מעל 15 שנים בתחום וקבלו את ההמלצות המקצועיות שלו בעניין האישי שלכם.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן