האם סמים קלים הם מסוכנים?

0
328
קרדיט : pixabay

כשמדברים על שימוש בסמים יש בדרך כלל תפיסת עולם שמדברת על סמים קשים בתור גורם מסכן חיים ובעייתי. אבל, התמונה הגדולה יכולה להיות הרבה יותר מורכבת בקרב אנשים רבים שדווקא מוצאים את עצמם מכורים לשימוש בסמים קלים כמו קנאביס. דווקא הגמילה מסמים קלים הופכת להיות אתגר מאוד לא פשוט זה מאוד מורכב שאותו אתם רוצים לפתח בעזרת אנשי הצוות המקצועיים של מכון הגמילה שבטיא.

האשליה היא גורם שיכול לדרדר את המצב עוד יותר

הבעיה הכי קשה של אנשים שעושים שימוש יומיומי בסמים קלים היא האשליה שבה הם חיים. מצד אחד המונח סמים קלים משדר תחושה של חוסר מחויבות או פחד. ומן הצד השני כאשר נכנסים אל מרכז גמילה מסמים קלים רואים מקרים קשים מאוד של אנשים שבמשך שנים ארוכות פשוט לא מצליחים לשנות את הרגלי החיים הכי בסיסיים שלהם ונמצאים במעגל עם מים מסוכן וקשה במיוחד. ולכן, כאשר יש לכם מודעות לבעיה הקשה של סמים קלים אתם יכולים לקחת את ההחלטות האחריות והנכונות ביותר לגוף שלכם ולסיטואציה שבה אתם נמצאים.

ולפעמים בכלל מדובר על מקרים מצערים

לפעמים, גמילה ממשככי כאבים הופכת להיות גמילה מסמים קלים בגלל שמדובר על הנחיות של הרופא שפגעו בגוף שלכם בצורה הנושא. למשל, אם אתם מתמודדים במשך שנים ארוכות עם כאבים כרוניים ואתם לא יכולים למצוא מרפא, יהיה קל מאוד להגיע למצב שבו אתם עושים שימוש בחומרים ממכרים רק כדי להרגיע את מערכות הגוף אף על פי שמדובר על מצב בעייתי במיוחד.

לוקחים את האחריות ומשנים את אורח החיים המסוכן

ברגע שבו אתם בוחרים לעבוד עם מרכז גמילה מסמים אתם בעצם בוחרים לקחת אחריות על החיים שלכם ועל המצב שלכם. זה לא פשוט, זה מפחיד, וזה מאוד מאתגר. אך יחד עם זאת, יש לכם הזדמנות אחת לשנות מן הקצה אל הקצה את החיים שלכם ואתם רוצים לקחת אותה בשתי ידיים. זה לא יהיה פשוט, אבל זה יהיה חיוני, חשוב ובריא לחיים שלכם בעתיד לבוא.

צוות מרכז הגמילה שבטיא יעשה את מירב המאמצים בשביל לתת לכם את כל הליווי ואת כל התמיכה שאתם צריכים לקבל, כאשר אתם נכנסים לשלב כל כך מפחיד וכל כך מורכב כמו טיפול גמילה. אנו נעשה ביחד איתכם את השינוי המבורך בחיים שלכם וננסה לייצר הרגלי חיים בריאים וטובים יותר. לפרטים 058-7124712.

 

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן