מנהל עובדים? בוא לקבל את הכלים המתאימים לכך

0
567
מנהל עובדים? בוא לקבל את הכלים המתאימים לכך
קרדיט: PIXABAY

איכות הניהול משפיעה באופן משמעותי במיוחד על היכולת של ארגון – עסקי, ציבורי או חברתי – לעמוד ביעדים שהציב לעצמו, ועוד קודם לכן לנסח במדויק את המטרות שאותן הוא שואף להשיג. ליכולות של המנהלים יש תפקיד חשוב במיוחד בעיתות משבר וגם כשמתרחשים בארגון תהליכי שינוי. התרחבות עסקית וזיהוי נתיבים חדשים שכדאי לפנות אליהם תלויים גם הם בעיקר בכישורים של הדרגים הבכירים – ולכן פיתוח מנהלים הוא אחת ההשקעות המשתלמות ביותר שיש. קבוצת גישות למצוינות מציעה דרכים שונות להשביח את הניהול בכל סוגי הארגונים, וזאת על בסיס הידע הרחב שהצטבר בקבוצה ב-30 שנות פעילותה והמחויבות המלאה לכל לקוח.

 

האפשרויות השונות של פיתוח מנהלים

* קורס מנהלים – לימודים מקיפים, כולל התנסויות מעשיות, עבודה קבוצתית ועוד. בין הנושאים הנלמדים בקורס זה: מנהיגות, העצמת עובדים, תקשורת בין אישית, ניהול זמן וחשיבה יצירתית. קורס בעל אופי יישומי מייצר מנהלים בעלי כל הכלים להצלחה.

* סדנאות לפיתוח יכולות רלוונטיות – הדרכות המתמקדות ביכולות ספציפיות. למשל ניהול מרחוק (איכות קריטית בעידן שבו יותר ויותר אנשים עובדים מהבית), ניהול משא ומתן, תקשורת אסרטיבית, פיתוח עבודת צוות יעילה ועוד.

* ליווי אישי – אימון אישי וליווי צמוד למנהלים בכל הדרגים, תוך מתן תשומת לב מרבית לנושאים החשובים להם ספציפית ובפרט חיזוק נקודות התורפה.

 

ניסיון רחב היקף שמעצים מגוון יכולות ניהול נדרשות

את כל האפשרויות הנ"ל של פיתוח מנהלים מציעה קבוצת גישות למצוינות מתוך היכרות מעמיקה עם שלל תחומי פעילות, בשטח. מרכיב קריטי נוסף בניסיון רחב היקף הוא בפיתוח תוכניות לימוד וסדנאות, וכן בהעברתן למנהלים בכל הדרגים . כל נשות ואנשי המקצוע בקבוצת גישות ובחברות הבת שלה נבחרו בקפידה, כך שלכולם גם ידע עצום, גם יכולת להנחיל אותו למנהלים וגם מחויבות מוחלטת לעשות זאת עם כל מנהל ומנהלת. דגש נוסף בכל אפיקי הפעילות של הקבוצה הוא האופי הפרקטי, וזאת על סמך ההבנה שבשורה התחתונה מנהלים זקוקים לא רק לידע תיאורטי אלא גם ובעיקר לכלים שניתן ליישם אותם לצרכים שונים. התוצאה: כל המנהלים בהווה ולעתיד שעוברים קורס, סדנא או ליווי אישי יוצאים מהתהליך עם יכולות גבוהות במיוחד וממצים את הפוטנציאל שטמון בהם. החברה מציעה בנוסף גם הדרכת זום למורים, פיתוח הדרכה בזום, קורס ייעוץ ארגוני ועוד.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן