כל מה שאתם צריכים לדעת על מקרר שוכב

0
289
credit: pixabay

לקרר כל דבר באיכות מעולה

אחת הדרכים לקרר מוצרי מזון זה באמצעות מקרר שוכב. למקרר שוכב ישנם יתרונות רבים על פני מקררים אחרים, אך אנחנו לפני רכישתו נצטרך לבדוק קודם כל את המידות של המקרר ואת המידות של העסק שלנו לשם התאמה של המקרר, בדבר השני נצטרך להקפיד על רכישת מקרר שוכב עם מנוע חזק על מנת שיעבוד ללא תקלות ועל מנת כך שיקרר באופן רציף וקבוע את המוצרים, מקררים אלו נוטים להיפתח הרבה וכך המוצרים מאבדים מהקור שלהם ועל כן ישנו צורך במנוע חזק. והדבר האחרון והחשוב הוא שהמקרר יהיה קל לתחזוקה, שכן לא נצטרך לטפל פה באופן רציף ושוטף ושיגזול לנו זמן וכסף רבים. לשם כך תוכלו לשכור את שירותיה המצוינים של חברת מילוא קירור חיפה בע"מ אשר נחשבת לאחת החברות המובילות בארץ בענף הקירור התעשייתי, כמו כן החברה הוקמה למעלה מ36 שנים ונחשבת כאחת הוותיקות. כמו כן הצוות שלנו ידאג עבורכם למקררים איכותיים, לתחזוקתם, לשירותי תיקון ועוד, בנוסף החברה עובדת עם מיטב העסקים, המפעלים, והחנויות בארץ תוך הקפדה על ייבוא של המקררים האיכותיים ביותר מהספקים הטובים ביותר מאירופה.

להציג את המזון ללקוחות

אחד הדרכים היותר טובות להציג את המזון ללקוחות שלנו זה באמצעות מקרר תצוגה. מקרר תצוגה כשמו כן הוא תפקידו לקרר את המוצרים באיכות הגבוהה ביותר וכן גם להציגם ללקוח בצורה הטובה ביותר והמושכת ביותר. בבחירת מקרר תצוגה חשוב שנקפיד על בקרת טמפרטורה אצל המקרר שכן כך נוכל על הטמפ' של המוצרים השונים שאנו נכניס לקירור, אחר כך נדאג לעיצוב המקרר ולכך שנקפיד להשים את המקרר בזווית העין של הלקוחות, והדבר האחרון הינו דיוק בלחות שכן לחות מוגברת עלולה לפגום במוצרים ולמעשה להרוס אותם לגמרי. וזהו דבר אשר אנו לא מעוניינים שיקרה.

להאריך את חיי המוצרים ביעילות

על מנת להאריך את חיי המוצרים השונים שלנו אנחנו נהיה חייבים שוק פריזר אשר הינו נועד לקרר ולהקפיא מוצרים ולמעשה להאריך את חייהם, כמו כן השוק פריזר גורם להליך הקפאה עוצמתי וחזק אשר מונע מחיידקים לחדר אל המוצרים ולמעשה לקלקל אותם, וכל זאת מבלי שאיכות המזון תיפגע. לשם כך תוכלו לפנות לשירותיה הנפלאים של חברת מילוא קירור חיפה בע"מ אשר הינה הוקמה לפני 36 שנים, החברה נחשבת לחברה בעלת מוניטין יוצא מגדר הרגיל בתחום הקירור התעשייתי ומשווקת את המקררים שלה לכלל החברות המוכרות בארץ, וזאת תוך הקפדה על ייבוא של מקררים איכותיים ממיטב הספקים באירופה. בין מוצרי החברה תוכלו למצוא: שוק פריזר, מקפיאים לתצוגה, מעדניות, מקרר פתוחים למוצרי חלב, מקררים ומקפיאים לעוגות ועוד, וזאת תוך תודעת שירות אדירה, צוות איכותי שייתן לכם מענה לכל שאלה ומחירים הוגנים. לפרטים נוספים צרו קשר במספר הטלפון שלנו: 03-5626265 ונשמח לעמוד לשירותכם בכל פנייה בנושא.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן