כיוון פרונט רעננה

0
889
כיוון פרונט רעננה
קרדיט: PIXABAY

כיוון פרונט רעננה

מחפשים כיוון פרונט רעננה? בואו אל דינמומטר, מכון לבדיקת רכבים ותצאו עם רכב מוכן לנסיעה תוך זמן קצר. אחת הפעולות השכיחות ביותר הנעשות בעת תיקון רכבים היא כיוון פרונט. מדובר בפעולה אשר המטרה שלה לכוון את צמיגי הרכב בדיוק על פי הוראות היצרן, על מנת לקבל אחיזה טובה ונכונה על הכביש – ולמנוע החלקות או חלילה אף תאונות. פעמים רבות בדיקה זאת מתבצעת כאשר הרכב מגיע לטסט ואינו עובר כיוון שאינו מכוון כמו שצריך.

מתי נעשה כיוון פרונט רעננה

כיוון פרונט היא פעולה אשר כל רכב עבר לפחות מספר פעמים במהלך שנות חייו. ישנם מספר פרמטרים המורגשים ברכב שאמורים להדליק אצלכם אוטומטית נורה אדומה, ומסמנים כי הגיע הזמן לכיוון פרונט:

  • תזוזה של ההגה – פעמים רבות בעת נסיעה ישרה מורגש כי ההגה נוטה כלפי צד ימין או שמאל. כלומר, למרות שהגלגלים מכוונים קדימה ישנה תחושה שההגה רוצה לנטות אל אחד הצדדים. זהו הסימן הראשון והמובהק ביותר כי הרכב צריך כיוון פרונט.
  • שחיקה של הצמיגים – כמובן שישנו בלאי טבעי של הצמיגים, וכי ישנה שחיקה תמידית, אך במידה ונראה כי הצמיגים שלכם נשחקים במהירות רבה מידי או באופן מוגזם מידי – נדרש כיוון פרונט.
  • רעידות – סימן נוסף ומובהק לא פחות הן רעידות של הרכב במהלך הנסיעה. כאשר הרכב רועד במידה מוגזמת, נדרש לבדוק כי הגלגלים מכוונים כראוי.
  • צריכת דלק גבוהה – צמיגים שחוקים גורמים לצריכה גבוהה של הדלק, וזוהי דרך נוספת לזהות כי קיימת בעיה.

היכן עושים כיוון פרונט

במידה ונתקלתם באחת התופעות המוזכרות לעיל, כנראה שהרכב שלכם זקוק לכיוון פרונט באופן מיידי. מדובר בתקלה אשר כדאי לתקן אותה ברגע בו היא התגלתה כיוון שההשלכות שלה יכולות להיות מסוכנות מאוד – וידוע כי בכל הקשור לנהיגה ולכבישים אל לנו לקחת סכנות מיותרות. מחפשים כיוון פרונט באזור רעננה, תל אביב והמרכז דינמומטר היא האפשרות הטובה ביותר עבורכם. חברתנו בעלת ותק וניסיון רב שנים בתחום, הצוות הנאמן שלנו יעשה את העבודה בצורה הטובה והמקצועית ביותר ויטפל לכם ברכב באהבה רבה. כך תוכלו לשוב ולנהוג בצורה טובה ובטוחה יותר.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן