המשפחה לפני הכל – אז איך מטפלים באירועים חריגים?

0
809
Credit: pixabay

במידה בלתי מבוטלת, מערכות יחסים בתוך המשפחה הם תחום עיסוק מאוד מורכב עם אתגרים אשר יכולים להשפיע על כל תחומי החיים. יש צורך לנהוג ברגישות ולנסות למצוא פתרונות למצבים מורכבים. ולכן, לקוחות רבים פונים לעזרת מומחית בתחום המשפחה והגירושין עו"ד הילה וינטרוב, כדי לקבל פתרונות לשאלות משפטיות ואישיות, בהתאם למצב האישי שלהם.

פנייה לאיש מקצוע מיומן – החלטה מושכלת

לא משנה מהי הסיבה שגורמת לכם להתמודד עם אתגרים משפחתיים אישיים, ברגע שאין לכם מסוגלות לטפל בעצמכם באירוע ויש תחושה של חוסר שליטה, צריך לעשות הכל על מנת לקבל ייעוץ משפטי של עורך דין לענייני משפחה ויפה שעה אחת קודם. עורך דין הוא איש מקצוע שיכול לשנות מן הקצה אל הקצה את המצב של כל אחד מבני הבית, ולהבטיח שאתם מנהלים מערכות יחסים תקינות, במיוחד לטובת הילדים.

טיפול בנושאים אישיים בין בני זוג

הדוגמה הטובה ביותר לחשיבות הפנייה אל עורך דין לענייני משפחה, באה לידי ביטוי דווקא במערכת היחסים בין ההורים. כאשר מערכת היחסים עולה על שרטון ואתם מבינים שאין אפשרות לשמור על התא המשפחתי בשלמותו, הפניה אל עורך דין לענייני משפחה לצורך עריכת הסכם גירושין היא שלב חשוב בדרך, ואתם רוצים לבצע אותו על הצד הטוב ביותר עבורכם כדי שלא תצאו נפסדים מהעניין. במידה מסוימת, אין ברירה אלא להפקיד בידיים של עורך דין את הסמכות לטפל בהסכם גירושין, משום שרק הוא יודע לאילו עניינים יש להתייחס במסגרת הסכם גירושין כולל ומקיף ואיך להעלות על הכתב סעיפים חשובים בשפה משפטית כך שיהיו תקפים למשך פרק זמן ארוך לאחר הגירושין.

הליך גירושין מא' ועד ת'

שימו לב שכאשר אתם פונים בהליך הגירושין, יש נושאים נפוצים במיוחד אשר עלולים להשפיע על כל בני הבית והמשפחה. חלק לא מבוטל מתיקי הגירושים מתמקדים דווקא בתהליך חלוקת רכוש בגירושין בתור הליך אשר יכול להעכיר את האווירה בין בני המשפחה. מהסיבה הזו, ראוי להשקיע זמן רב יותר ומשאבים משפטיים מקצועיים משמעותיים יותר, בתהליך של משא ומתן, על מנת לאפשר חתימה על חוזה שיתאים למשפחה כולה זה משלמת על הצד הטוב ביותר את טוב טעם של ילדים המעורבים בסיפור.

בעזרת משרד עו"ד הילה וינטרוב, תוכלו לקבל ליווי משפטי לאורך כל השלבים בדרך, בנושאים שקשורים לאיכות החיים שלכם, הרכוש, ובכל הקשור לילדים ולפרידה. אנו נעשה מאמצים רבים לשמור על זכויותיכם בכל הליך, מתוך היכרות עם החוק והפסיקה וניסיון של שנים בעריכת הסכמי גירושין ובייצוג בהליכים משפטיים בערכאות השונות. לפרטים נוספים: 077-9968860.

Credit: pixabay

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן