גן המעניק לילדינו מרחב ליצירה ולצמיחה

0
842
קרדיט:ganeygolan.co.il

כיום יותר מאי פעם, החיפוש אחר גן מתאים לילדינו הופך למשימה לא פשוטה כלל ועיקר. אנו רוצים להעניק להם סביבה מעשירה ומאפשרת שתאפשר להם לפתח סקרנות ויצירתיות ומקדישים מאמצים רבים כדי למצוא את המסגרת המתאימה. לעתים נראה כי בעיר, כמעט ולא ניתן למצוא מוסדות חינוכיים ראויים. החדשות הטובות הן שאף על פי כן, עוד נותרו גנים טובים גם באזור המרכז וגוש דן. גני גולן הוא ארגון גג המכיל בתוכו רשת של גני ילדים הפועלת במסגרת הגישה הפרוגרסיבית-התפתחותית. נשמח לצרף אותך אל משפחתנו החמה ולהעניק לילדך את המרחב האופטימלי לצמיחה אישית.

מה הופך גן ילדים למרחב המאפשר צמיחה? ישנם אלמנטים רבים המשחקים תפקיד בסביבה החינוכית האידיאלית לגיל הרך. ככל שגן הילדים דוגל בגישה הוליסטית ואינטגרטיבית, המאפשרת לילדים לחוות התנסויות ממגוון רחב של עולמות תוכן ומקדיש מחשבה מעמיקה לפן הרגשי של התהליך החינוכי, יהיו לילדינו הזדמנויות רבות להיתרם ולהתפתח. למידה איכותית מתרחשת בזירות רבות וחשוב שהמוסד שנבחר בו יידע לתת מענה לכולם. בהתאם, חשוב לחפש אחר גני ילדים במודיעין או בסביבת גוש דן שמהותם מסתכמת בהרבה יותר ממקום המעסיק את הילדים בשעות הבוקר.

צוות מיומן ומנוסה

בכל מוסד חינוכי או משפחתון בתל אביב, הצוות וניסיונו המקצועי הם אלו שעליהם קם או נופל התהליך החינוכי כולו. גננים וגננות יש בשפע, אך כדי להעניק לילד מענה מדויק ומשמעותי בשלב כה ראשוני וקריטי בהתפתחותו, דרוש איש מקצוע בעל הכשרה מקיפה המציב את החמלה והמחויבות לתהליך החינוכי בראש סדר העדיפויות.

הצוות המקצועי שלנו פועל בצמוד לגישה החינוכית המנחה את כלל רשת גני הילדים ועובר הכשרה מקיפה ומעמיקה לכל אורך שנת הלימודים בתהליך לימוד מתמשך ומתוך מחויבות בלתי מתפשרת להשתפר ללא הרף.

קרדיט:ganeygolan.co.il

לא עוד גן ילדים

אנו מגייסים את כל הניסיון רב השנים והכלים החינוכיים העומדים לרשותנו כדי שילדיך ימשיכו אל נקודות הציון הבאות בחייהם כשהם רעבים ללמוד, בעלי חשיבה ביקורתית, עצמאית ויצירתית ועם שאר רוח. כדי לממש את השאיפה הזו באופן אופטימלי, אנו בגני גולן מציבים את צרכיו הרגשיים וההתפתחותיים של הילד במרכז העשייה ורואים אותם בתור היעד החינוכי העליון והמרכזי. אם ברצונך להעניק לילדך את כל מה שחלמת שיהיה בתוך גן ילדים תל אביב ומודיעין הם מוקדי הפעילות העיקריים שלנו וככל שאנו נמצאים בקרבת מגוריך, נשמח לראותך עמנו. לפרטים נוספים, ניתן לפנות אלינו עוד היום בטלפון 052-4680780.

 

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן