בי קיור לייזר מציגים: כאבי גב עליון

0
87
קרדיט - Canva

כאבי גב עליון הם סוג כאב נפוץ הרבה פחות מכאבי גב תחתון, אבל גם כך יש לא מעט שסובלים ממנו. כאבי גב באופן כללי מטרידים את מרבית אוכלוסיית העולם בשלב כזב או אחר בחייהם, ורבים מהם מתמקדים בגב העליון. כאבי גב עליון עשויים לנבוע מלא מעט סיבות וגורמים שונים זה מזה באופן מהותי בנסיבות הכאב וגם בדרך הפתרון שלו. חשוב לדעת שעל פי הרפואה הקלאסית לא כל כאב גב עשוי לקבל פתרון, ויש לא מעט כאבי גב המוגדרים כראומטיים ואינם ניתנים לריפוי אלא לכל היותר לשליטה על רמות הכאב באמצעות משככי כאבים עוצמתיים. בי קיור לייזר הוא המכשיר היחיד שמבטיח טיפול יעיל וממוקד מטרה בכאבי גב עליו, תוך הבנה וירידה לשורש הבעיה והדרכות מפורטות ליעילות מוגברת של הטיפול.

איך נגרמים כאבי גב עליון

כאבי גב עליון עלולים להיגרם רבות בשל פציעות ספורט שונות. פציעות ספורט עלולות להתרחש בחוליות הגב ובעצמות, בדמות שברים או תזוזות בעצם ובמפרקים, או בשרירים ובגידים, בדמות קרעים ומתיחות כואבות. בגב העליון מרבית פציעות הספורט יהיו בשרירים ובגידים ולא בעצמות עצמן, בגלל שחוליות עמוד השדרה העליונות חזקות יותר ופחות נוטות להיפצע. יחד עם זאת חשוב לזכור שפריצת דיסק יכולה להתרחש בכל נקודה על פני עמוד השדרה, גם באזור הגב העליון. פריצת דיסק מתרחשת במידה ונוצר קרע באחד הדיסקים הסחוסיים שמצויים בין חוליה לחוליה בגב, בשלב בו הוא נקרע יוצא החוצה גרעין הדיסק וגורם לכאבים עזים. כאבי גב עליון עלולים להיגרם מסיבות נוספות כמו כאבים פנימיים באיברים שונים, ריאות ועוד, וגם מבעיות מבניות בשלד.

טיפול מיטבי

כאבי גב עליון יכולים להגיע לפתרון יותר יעיל מכאבי גב תחתון, אבל הבי קיור לייזר הוא כנראה הפתרון היחיד שיכול לסייע בכל המצבים במקביל. פעמיים ביום למשך מספר דקות של שימוש נכון במכשיר בי קיור לייזר משנים במהירות את המצב הפיזי וגם את המצב הנפשי, ומסייעים לכל מטופל בהם לחזור לנהל שגרת חיים רגילה וחוויתית במהירות ככל שאפשר.

מסתבר שעדיין נותרו לכם שאלות, אבל בשביל זה אנחנו כאן לשירותכם! מוזמנים ליצור קשר עם חברת בי קיור לייזר ואנו נסייע בכל מה שנדרש.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן