אין ברירה אחרת – מרימים דגל אדום ועוזרים למכורים הקשים

0
801
אין ברירה אחרת – מרימים דגל אדום ועוזרים למכורים הקשים
קרדיט: Freepik

אחריות חברתית באה לידי ביטוי דווקא ברגעים הכי קשים והכי מאתגרים בחייה של כל משפחה. למרות כל הקושי והאהבה לבין המשפחה שלכם, כאשר המצב קיצוני ואין ברירה, אתם חייבים לפנות לעזרת אנשי מרכז הגמילה ויקטוריה רנסנס, כדי לטפל במצב הבריאותי הקיצוני של הילד שלכם כתוצאה מבעיות התמכרות לסמים ואלכוהול.

חשוב מסלול מחדש – בתוך מרכז גמילה מקצועי

לפעמים זה לוקח זמן, המון זמן להבין שמשהו רע מאוד קורה בחיים שלי הילד או הילדה שלכם, והוא בסכנה. ברגע הזה, אתם צריכים להיות אחראים ולבצע מספר פעולות ביחד עם אנשי מקצוע, על מנת לאפשר קבלת טיפול מקצועי ואמין בהקדם האפשרי. מרכז גמילה מסמים פרטי מעניק שירותים גם בתנאים מאוד מורכבים וגם ברגעים לא צפויים, כך שאתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שיש מי שעוזר לכם להתמודד עם האתגר.

האחריות שלכם והתהליך שלהם

מרכז גמילה מהימורים מאפשר סביבה בטוחה לעבודה על בעיות רגשיות אישיות מורכבות מאוד, של אנשים שפשוט לא מצליחים להתמודד איתם בתנאי החיים הרגילים. לצד טיפול בבעיות גופניות שמחייבות גמילה פיזית, המרכז מאפשר גם הקנייה של ערכים חברתיים, כלים והתנהגויות שגרתיות שיכולות לעזור להתמודד עם בעיות גופניות מורכבות. ולכן זוהי האחריות שלכם לשלוח את קרובי המשפחה המכורים, לקבל טיפול במקום. בה בעת, זוהי אחריות שלהם לקחת אחריות על החיים ולהתחיל תהליך רציני ואמין.

עם כל הקושי שבדבר, אתם צריכים להיות שם

לא קל לראות את האדם הכי חשוב בחיים שלכם עובר כמה חודשים מורכבים מאוד של תהליך גמילה מאתגר. בין שמדובר על גמילה מתרופות או מאלכוהול, אתם רוצים להיות שם גם מרחוק, ולתת את התמיכה המתבקשת לבנאדם שהוא חלק מהותי בחיים שלכם. עד כמה שאפשר, נסו להראות שאתם נמצאים ביחד איתו בתהליך ורוצים לדאוג לטובתו האישית. זוהי הדרך הכי טובה לאפשר לו לעבור את התהליך בביטחון עצמי ומתוך אמונה שיש לו משמעות לחיים שאחרי מרכז הגמילה.

לאורך שנים רבות של ניסיון בתחום, ומתוך רצון לאפשר לכל מטופל את סביבת ההחלמה הטובה והמתאימה ביותר, הצוות המקצועי של מרכז גמילה ויקטוריה רנסנס מאפשר טיפול שמתאים למטרה ויוצר תנאי החלמה אופטימליים לכל סיטואציה. אנו משקיעים מאמצים חשיבה פורצת דרך ועושים הכל בשביל לאפשר לכם ולבני המשפחה שלכם להחלים מאירועים כל כך מורכבים. לפרטים נוספים וליצירת קשר עם אנשי המרכז: 1-800-205077.

 

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן