פנלים איכותיים שמוסיפים גימור מושלם לכל פרקט

0
53
קרדיט: pexels.com

פנלים פולימריים הם מוצר שיכול לסייע לנו לא מעט בחיי היומיום. מדובר על פנל שמתאים לרצפת פרקט או לרצפה רגילה כאשר הוא מהווה תחליף לפנל הקרמי המוכר או לפנל אשר עשוי מעץ. לפנל פולימרי יש מגוון רחב של יתרונות ולא מעט אנשים בוחרים בו בשל המאפיינים הייחודיים שלו. אם אתם מעוניינים להבין מהו פנל פולימרי, למה כדאי לבחור דווקא בו וכיצד תבחרו את הנכון והמתאים ביותר לביתכם, כדאי שתקראו את הדברים הבאים וכן תבחרו קטלוג פנל פולימר שבו תוכלו לקבל דוגמאות לפנלים שונים מהסוג וזאת בכדי שתוכלו לבחור את המדויקים ביותר עבורכם.

למה דווקא פנל פולימר?

פנל פולימר הוא דבר בעל יתרונות רבים. הוא מציע מראה אחיד של קו רצוף ועל כן הוא מציע מראה אסתטי לכל בית שבו הוא מצוי. כמו כן, הוא מתאים למגוון סוגי עיצובים שונים. הוא לרוב יגיע בצבע לבן ולכן הוא ישתלב בצורה טבעית וטובה בקיר. יחד עם זאת, קל לצבוע אותו ולכן אם מחליטים לצבוע את הקיר בצבע שונה, ניתן לצבוע גם אותו בהתאם לצבע הקיר. עוד יתרון הוא שהפנל המדובר מעניק את האפשרות לעצב בצורות שונות. הוא מגיע בטווחים ובגבהים שונים וכך ניתן להתאים את המידות שלו למידות הרלוונטיות בביתכם. כמו כן, ניתן להתאים אותו גם לקירות מעוגלים ולכן, אם יש לכם אזור כלשהו בבית שבו יש זווית מתעגלת, הפנל המדובר יתאים גם אליו. חשוב לדעת כי הפאנל המדובר גם עמיד למים ולכן, אתם יכולים לשטוף את הרצפה בצורה בטוחה בלי לחשוש שהפנל יפגע באופן כלשהו.

כיצד בוחרים קטלוג פנל פולימר

אם אתם מעוניינים להתקין בביתכם פנל פולימר, קודם כל חשוב מאוד שתבחרו קטלוג פנל פולימר של חברה אמינה ומקצועית שבו תוכלו למצוא סוגים שונים של פנלים איכותיים ודקורטיביים, אשר מהם תוכלו לבחור את המתאים ביותר לביתכם. אין ספק כי הבחירה בקטלוג של חברה אמינה המציעה את הפנלים האיכותיים ביותר, תאפשר לכם לקבל החלטה נכונה בכל הנוגע לפנל המתאים לביתכם בצורה מדויקת.

פרקט זול

אם אתם חושבים על ריצוף חדש אבל לא מעוניינים לשמוע על פרקט, ייתכן בהחלט שאתם פשוט אינכם מעודכנים עדיין במחירים של ריצוף כזה. בעבר, ריצוף פרקט היה עניין יקר ויוקרתי שאותו הרשו לעצמם רק בעלי ממון ושכבות גבוהות באוכלוסייה, ואין זה פלא שלא מעט לקוחות שלנו מספרים על כך שמעולם לא העזו לחשוב על ריצוף פרקט עד שלא נתקלו במחירים העכשוויים של המוצר. כיום ריצוף פרקט זול הרבה יותר מפעם ועשוי בחלק מן המקרים להיות זול אפילו מריצופי אבן שונים, כמובן שזה משתלם רק מבחינת היופי והמראה, אבל גם אם אין לכם כסף מיותר לשים על ריצוף מהודר- במקרה הזה מדובר בתקציב צנוע לחלוטין. צמרת מרכז הפרקטים והשטיחים פורשים אפשרויות סופר איכותיות של פרקט זול ושווה לבית שלכם.

סוגי פרקט זול

בין סוגי הפרקטים המרובים שניתן לרכוש היום, יש לא מעט אפשרויות יקרות יותר אך גם מספר לא קטן של אפשרויות זולות יחסית ונגישות לכל בית. פרקט פולימרי למשל העשוי מחלקיקי פלסטיק גמישים ולא מכיל עץ יקר, הוא יהיה פרקט זול יותר, אמנם לא תמיד יהיה לו מראה זהה לחלוטין לשל העץ הטבעי, אבל זו עדיין חלופה מעולה. פרקט למינציה גם הוא זול יותר מפרקט עץ טבעי, הוא בעצם מעין עץ סינטטי שדומה לו במראה ובמגע והמחיר שלו משתלם.

מה יכול להוזיל עלויות של פרקט

מלבד סוג החומר המשתנה ממנה תבחרו להרכיב את הפרקט שלכם, ישנם גורמים נוספים שכלולים במחיר הסופי של עבודת ריצוף בפרקט, ובאמצעותם ניתן להוזיל אותה. למשל- עובי הפרקט שבחרתם, או במידה ומדובר בפרקט פולימרי- כמות אחוזי האבן שיש בו, משפיעים על המחיר. כמות הרהיטים שבשטח אותם צריך לפנות, עבודות גימור או פילוס שונות שיש לבצע לקרקע במקרים מסוימים, ועוד פרמטרים שעשויים להעלות את המחיר או להוריד אותו. בנוסף, בחירת דוגמא פשוטה תוזיל את העלויות, לעומת דוגמת פרקט פישבון או דומים לו שמייקרים אותה בגלל העבודה המורכבת יותר. מתעניינים בריצוף פרקט זול? דברו עם הצוות שלנו, יש הרבה מה להציע לכם.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן