עורך דין לתאונות עבודה

0
136
עורך דין לתאונות עבודה

תאונת עבודה היא כל תאונה שקורית לעובד כשהוא נמצא בדרך לעבודה, בדרך חזרה מהעבודה הביתה או כשהוא נמצא במהלך משמרת במקום עבודתו. מכיוון שעבודה ופרנסה הן חובה במדינה הרי שתאונות שקשורות ישירות למקום העבודה ולביצוע התפקיד המקצועי מקבלות פן משפטי משל עצמן וכדי למצות את הדין במקרה זה יש לקבל ייעוץ או ייצוג מלא של עורך דין לתאונות עבודה . הוא זה שיכיר את התחום לעומק ויוכל לייעץ לכל לקוח ולקוח איך יהיה הכי נכון, מדויק וכדאי להתמודד עם הנושא הספציפי שלו. לתאונת העבודה יכולות להיות השלכות משמעותיות על מהלך חייו של אותו עובד.

מתי פונים לייעוץ של עורך דין לתאונות עבודה?

אדם שקרה לו משהו בדרך לעבודה, בדרך חזרה הביתה מהעבודה או במהלך השהות שלו במקום העבודה צריך לקבל ייעוץ פרטני מצד עורך דין לתאונות עבודה על מנת להבין לעומק את המשמעויות של המקרה וכדי לדעת איך יהיה הכי נכון להתמודד עם העניין מבחינתו. יש תאונות קלות אך גם יכולות להיות תאונות קשות שיהיה צורך להחלים ולהשתקם מבחינה גופנית אחריהן, יש תאונות שיתרחשו בשל רשלנות מצד מקום העבודה ויש גם תאונות דרכים שיכולות להיות מתויגות בתור תאונות עבודה. כדי לדעת בדיוק מה הסטטוס של התאונה הספציפית צריך לפנות אל עורך דין ולפרט את הפרטים ונסיבות המקרה.

מה יעשה עורך דין לאחר שישמע פרטים על תאונת עבודה?

חשוב להבין שכל מקרה צריך להיבחן לגופו והנסיבות הספציפיות, כמו גם נתונים פרטניים אודות תאונה זו או אחרת יכולים להשפיע על דרך ההתמודדות והפעולה שעליהן ימליץ עורך הדין. יתכן ויהיה צורך לפנות למוסד לביטוח לאומי כדי להכיר בנפגע ולסייע לו בפן הכלכלי ויתכן שיהיה מדובר ברשלנות שבגינה יהיה מגיע לו פיצוי. עורך דין לתאונות עבודה יידע בדיוק מה לשאול ומה לבדוק כדי לגבש את דרך הפעולה הנכונה.

עו"ד אסף שפירא עוסק בתחום של תאונות עבודה ומייצג נפגעי תאונות מעל 15 שנים והוא מקצועי, אכפתי ובעל ידע נרחב בתחום.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן