מעצבי פנים במרכז

0
77
קרדיט - Pixabay

בין אם מדובר על חלל מסחרי, על משרד או על דירה, לעיצוב הפנים של המקום יש השפעה רבה מאוד על החיים בו, העבודה בו או על תחושת הקונים, תלוי בסוג המקום המדובר. עיצוב פנים אינו אומר רק הצבעים הבולטים במקום או הריהוט שבו. אמנם אלה חשובים מאוד לפונקציונליות וגם לעיצוב אך מעצבי פנים במרכז שותפים או אחראים על קבלת החלטות בסיסיות יותר הקשורות למקום כמו חלוקתו לחללים פנימיים, מיקומם של חלונות וגודלם, דלתות ועוד. שבירת קירות במקום אחד או בנייתם במקום אחר יכולה לשנות לחלוטין את אופי המקום וגם להשפיע מאוד על הפונקציונליות והנוחות.

מהו תפקידם של מעצבי פנים במרכז?

תפקידם של מעצבי פנים במרכז הוא לקחת כל חלל, בין אם פרטי, מסחרי או משרדי, ולהפוך אותו לכזה שיתאים באופן המדויק ביותר לצרכי הלקוח, טעמו האישי ורצונותיו. כמובן שעל המעצב גם לקחת בחשבון את תנאי המקום: גודל החלל, המבנה בו הוא נמצא: האם מדובר על מגדל, בית דירות שעברו כמה עשרות שנים מאז קם, חנות בקניון או ברחוב. לכל אלה יש נתוני פתיחה שונים מבחינה מבנית וטכנית וגם ישנם הבדלים בסגנון העיצוב.. מעצבי פנים במרכז צריכים לעשות את השקלול ולהתאים את עיצוב המקום בצורה הטובה ביותר למהותו, מיקומו, למבנה וסגנונו וכמובן לטעמו של הלקוח.

חשיבות בחירה נכונה של מעצב פנים

ישנם לא מעט מעצבי פנים במרכז אך לא כל מעצב יתאים לכל פרויקט ולכל לקוח. חשוב לבחור מעצב או סטודיו של מעצבי פנים במרכז שהוא מוכר ומאחוריו פרויקטים דומים לפרויקט שלכם. כדאי לבדוק האם אותו מעצב או סטודיו מתמקד בסוג פרויקטים מסוים. ככל שמעצב מתמקד בסוג פרויקטים מסוים כך יש לו ניסיון רב ויכולת להתמודד עם אתגרים ומכשולים. חשוב גם הפן האישי: יכולת הקשבה של המעצב, הבנה ובכלל תחושה נעימה במהלך העבודה איתו שיכולה להיות לא קצרה.

סטודיו ID הוא סטודיו לעיצוב פנים המנוהל ע"י שתי נשים שחית ונושמות עיצוב ומשלבות בין מקצועיות ללא פשרות ויחס אישי ונעים לכל לקוח. מוזמנים ליצור קשר.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן