העלויות והשיקולים בפנייה אל גרפולוג

0
121
גרפולוג משפטי מחיר
קרדיט:קנבה

גרפולוג משפטי מחיר

גרפולוגיה הוא מקצוע מורכב, נחשב כמדע שימושי, ונותן מענה גם לתחום המשפט. הגרפולוג המשפטי בוחן מסמכים, משווה בין כתבי יד וחתימות וצריך לקבוע מיהו האדם שכתב או חתם על גביהם והאם הכתב ו/או החתימה אכן נכתבו על ידי האדם להם הם מיוחסים או שמא לאו. אל הגרפולוג המשפטי, לא פעם, מגיעים מסמכים סודיים ומשנות עבר רחוקות מאוד. גרפולוג משפטי מחיר יהיה שונה מהמחיר לשירות של גרפולוג אליו פונים לצרכים אישיים – כאשר נמצאים בהתלבטות בנוגע להמשך החיים האישיים או התעסוקתיים או לשם הכרות עצמית. מדובר בחוות דעת משפטית, שתוגש לבית המשפט ויכולה להשפיע על פסק הדין שייקבע.

איך נקבע גרפולוג משפטי מחיר?

כאמור, גרפולוג הוא איש מקצוע שיכול להציע כמה סוגים של שירותים, ושכר הטרחה שייקבע על כל אחד מהם יהיה שונה לחלוטין. תהליך בחינת מסמכים, השוואה בין כתבי יד וחתימות, גיבוש מסקנות וכתיבתן בחוות דעת מומחה לבית משפט הוא תהליך עבודה אחר, מאשר אבחון כתבי יד לשם ניתוח אישיותי או תעסוקתי. בהתאם לכך גם שכר הטרחה. גרפולוג משפטי מחיר נע על ציר של אלפי שקלים. מאלפי שקלים בודדים ועד סכומים גבוהים מכך, וזאת בהתאם לעבודה הנדרשת בתיק הספציפי. בכל תיק משפטי באשר הוא, העבודה חייבת להיות מעמיקה ויסודית על מנת שתחשוף את האמת.

מה המשמעות של חוות דעת מומחה גרפולוגית?

חוות דעת מומחה גרפולוגית משמשת עוד הוכחה בפאזל ההוכחות במשפט, שיכול להיות מאוד מורכב. עם זאת, יש מקרים בהם חוות הדעת הגרפולוגית מהווה הוכחה מאוד משמעותית וחורצת משפט. לפיכך, גרפולוג משפטי מחיר או שכר טרחה גבוה או להבדיל נמוך לא ממש צריכים לשחק תפקיד. שכן, יש משמעות אדירה לחוות הדעת, הרי בזכותה ניתן לפתור סוגיות משפטיות, לפטור אדם שנאשם על לא עוול בכפו או להאשים את מי שאכן ביצע עבירה.

אם אתם מתעניינים בחוות דעת מומחה של גרפולוג פנו אל בר עמית – גרפולוג מקצועי מוסמך ומנוסה בגרפולוגיה משפטית. צלצלו 052-396-7511

בדיקת זיוף מסמכים

חתימה על גבי מסמך זה או אחר נדרשת באופן פיזי ולפעמים גם בנוכחות עדים מסוימים כאשר מדובר בעניין משמעותי שיש לו השלכות על המשך החיים של אנשים. בעוד הדעה הרווחת היא שהחתימה של אדם היא עניין משמעותי ורציני ביותר – בהחלט יש מי שינסה (וגם יצליח) לחתום בשם אדם אחר וכך להשיג במרמה כל מיני דברים. זיוף חתימה ומסמכים הוא עבירה על החוק אך לשם כך צריך להוכיח את הזיוף באמצעות בדיקת זיוף מסמכים שתתבצע על ידי גרפולוג מומחה שיידע לנתח את כתב היד של החתימה המקורית ולהשוות אותה לחתימה שחשודה כמזויפת.

מה המשמעות של בדיקת זיוף מסמכים?

המשמעות הראשונה והחשובה ביותר של זיוף חתימה ומסמכים היא גניבת זהות. לאחר שמזייפים את חתימתו של אדם זה או אחר אפשר לחתום בשמו על מסמכים חשובים כמו בקשת הלוואות, משיכת כספים מהבנק, חתימה על הסכמי מכר ועוד. בדיקת זיוף מסמכים יכולה להצביע על כך שאכן החתימה שמופיעה על גבי המסמך לא נחתמה על ידי אותו אדם אלא על ידי מי שזייף אותה ויש דרכים טכנולוגיות ומקצועיות להוכיח מעל לכל ספק שמדובר בזיוף ולא בחתימה אותנטית. המשמעות של גילוי הזיוף היא מניעת גניבת זהות, כספים או סוגים שונים של רכוש. גם בית המשפט לא אחת מבקש חוות דעת בנוגע למסמכים מזויפים.

איך מוכיחים זיוף של מסמך

כאמור, כיום יש מגוון שיטות שבהם גרפולוגים מקצועיים יכולים להראות שחתימה זו או אחרת אינה אותנטית ואמיתית ולכן היא מזויפת, כמו המסמך שעליו היא מופיעה. בדיקת זיוף מסמכים נדרשת לא אחת כחוות דעת שמבקש בית המשפט ואז הגרפולוג המקצועי והמומחה יעשה שימוש בידע שהוא רכש לאורך שנות הניסיון שלו וגם יעשה שימוש בכלים טכנולוגיים אשר עומדים לרשותו בתחום זה – מדידות שונות, עיבודים ממוחשבים, מיקרוסקופ דיגיטלי ועוד.

בר עמית הוא גרפולוג מומחה ומקצועי בעל ידע וניסיון של מעל 20 שנה. הוא משמש כמומחה מטעם בית המשפט להוכיח זיוף מסמכים במגוון כלים ודרכים. חייגו לקבלת ייעוץ 052-396-7511

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן