אפשר להרגיע- יש בלם לחלון שלכם

0
13
קרדיט - Freepik

חלונות הן הדבר הטוב ביותר שיש לכם בבית, כן, גם אם יש לכם מרפסת לא קטנה ואפילו גג, כי מתי כבר יש לכם זמן לגשת אל המרפסת ולהתרווח בנוחות בערסל? בואו נהיה כנים עם עצמנו ואתכם- חלונות הן האפשרות היחידה לשנו כמעט להנות מאור השמש, אנחנו כל כך עמוסים בחיי היומיום שאם לא אלו כנראה שהיינו קבורים בעיקר בתוך המחשב/ הטלפון או פשוט בתוך המיטה:) אבל מצד שני, חלון הוא גם הנקודה המלחיצה ביותר בבית, למה? מי שמגדל בביתו ילד או שניים לעולם לא ישאל למה. ילדים אוהבים חלונות עוד יותר ממה שאנחנו מחבבים אותם, אבל כמה סיפורי בלהות על נפילות ילדים מהחלונות הפכו את החיבה הטבעית והיפה שלהם לחלון לצרה עבורנו כהורים. אפשר כמובן להתקין סורגים אבל בואו נאמר שזה פחות יפה ופחות טרנדי, ואנחנו כל כך אוהבים חלונות פתוחים לאוויר ומשוחררים מכל סורג ובריח. אז הנה לכם- מגביל פתיחת חלון– הדבר המושלם עבורכם ועבור הילדים שלכם.

וואו, איך עובד הרעיון הזה

מדובר בפטנט ממש לא מתוחכם, פשוט וקל, ללא סוללות או חיבור חשמלי- מגביל פתיחת חלון זהו בסך הכל מעצור קטן ונוח שישמור על החלון שלכם מלהיפתח מעבר למה שתקבעו עבורו. מהרגע שתתקינו אותו בבית שלכם על כל חלון נגיש אתם תוכלו לישון בשלווה גם כשהקטנצ'יק שלכם מסתובב בבית, או ללכת לטגן שניצלים עסיסיים כשהם מעסיקים את עצמם באמצעות צפייה רגועה בחלון, אין שום סיכוי שמישהו יצליח לפתוח את החלון כעת, אפשר להיות רגועים. אגב, כישראלים, ובפרט בתקופה האחרונה והלא קלה שאנחנו עוברים כאן יחד, מגביל פתיחת חלון אינו רק הגנה על הילדים מפני נפילה החוצה, אלא בהחלט גם הגנה על תחושת הביטחון שלנו מפני חדירות אל הבית. אמנם לא מדובר באטימת החלון, וגם לא זה מה שאנחנו מחפשים בדרך כלל, אבל זה כן מעניק לנו עוגן ביטחון קליל מפני פריצות או גניבות, ואם הילדים שלכם חוששים מחלומות, חיות, מפלצות או גנבים- זה כלי ממש יעיל גם עבור הרוגע שלהם.

איך אנחנו מתקינים את זה

הכי פשוט שיש והרבה יותר קל ממה שנדמה לכם. תוכלו לבחור באתר של פלמט את הגודל המתאים לכם, בהתאם לרוחב החלון שלכם, ויש לו את כל מבחר הגדלים שאתם עשויים להזדקק להם. ההתקנה עצמית, לא תצטרכו להוסיף עלות מתקין, ומכאן והלאה תהיו בטוחים שאתם בטוחים!

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן